Okej men säg att jag har enbart 1st Ancistrus då om 2st blir för mkt tillsammans med ciklider. Sen skaffar jag 2st bolivianska fjärilsciklider och sedan 2st av någon annan SA dvärgciklid art? Kan jag sedan ha ett stim tetror till detta? isåfall hur många?
Jag gillar tyvärr inte octocinclus och skalarer så jag tror inte de är något för mig :(
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Jag tycker det låter som en utmärkt kombination.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Skippa Skalarerna, dom behöver större utrymme.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Nyckelhålsciklider är väldigt trevliga fiskar om du vill ha någon annan SA ciklid. Dom kräver heller inte så mycket plats.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]20-talet tetror, och vill du så kan du ju komplettera med ett stim Corydoras.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Både nyckelhålen och Bolivianerna leker öppet och behöver inga grottor, men däremot vill dom ha lite stenar och storbladiga växter att välja på som lekplats.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Lycka till!![/COLOR][/FONT]