Nya: PC FÖR ALLA.

#1 - 16 augusti 2003 09:14
Hej.
Satt precis och läste i nya: pc för alla.
Där brukar dom beduma olika internet siter, och nu när jag kollade så såg jag att zoopet är med. "zoopet.com 10p/10p Månadens sajt"
"Varje fisk respektive växt är graderad efter svårighetsgrad och till många arter finns kommentarer där besökare delar med sig av sina egna erfarenheter." "Akvaeriebelysning liter inte så komplicerat, men visar sig vara en hel vetenskap."
#2 - 16 augusti 2003 09:15
Grattis Kjell och Cristian. Men förmig har ni alltid varit månadens sajt.
MVH
Magnus
#3 - 16 augusti 2003 09:17
Va bra - då lyckades de ge rätt betyg då :)

Grattis Kjell och Christian

Mvh Andreas
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 16 augusti 2003 09:57
Tack för gratulationerna. Jättekul även om man inte skall ta dessa "sajttester" på så där jättestort allvar, men alltid kul att bli uppmärksammad på ett positivt sätt.
Läste själv PC FÖR ALLA igår och vi tänkte lägga in "recensionen" i sin helhet, men det har inte blivit av ännu.
Sedan tycker jag också att det långtifrån bara är jag och Christian som skall ta åt oss av berömmet utan alla som hjälper till med att ge oss tips, skriver inlägg i forumet och/eller ger kommentarer till artbeskrivningarna är minst sagt delaktiga till hur sidan har blivit.
Akvaristiska hälsningar
Kjell
#5 - 16 augusti 2003 11:34
Grattis. Hoppas ni kan lägga ut den här.
#6 - 16 augusti 2003 11:43
grattis...
#7 - 16 augusti 2003 11:43
Grattis!

Denna sida har allt jag behöver som akvarie intresserad. Massor av fakta och tips, och ett mycket bra artregister med massor av nyttig information. Det kanske bästa av allt är just Forumet! Behöver jag veta något så letar jag där eller skriver en fråga, så dröjer det inte lång stund förrän någon svarat på min fråga. Som sagt en kanon sida med många kunniga medlemmar som delar med sig av sina kunskaper.
#8 - 16 augusti 2003 12:26
Jag älskar värkligen denna sida.. Jag kan skriva ner det som står lite senare i PC FÖR ALLA här så alla får se vad som står i sin helhet.
#9 - 16 augusti 2003 12:45
Så här lyder recensionen:
Piggare akvarium
-så sköter du bäst om dina fiskar.

Hos Zoopet får alla akvarieintresserade sitt lystmäte.

Zoopet.com uppger sig vara Nordens största akvariesida, med 2500 färgfoton fördelade på - håll i er nu! - över 1000 sidor.
Här finns allt, från nybörjartips som förklarar skillnaden mellan biotopakvarium och sällskapsakvarium till ett omfångsrikt register med ett fiffigt sökfunktion både för fiskar och växter.

Varje fisk respektive växt är graderade efter svårighetsgrader och till många arter finns komentarer där besökare delar med sig av sina egna erfarenheter.

Akvariebelysning låter inte så komplicerat, men visar sig vara en hel vetenskap. Zoopet reder ut begreppen. Självklart finns det också mängder av tips och råd om hur du sköter ditt akvarium och dess invånare på bästa sätt, däribland en avdelning om varför fiskar kan bli sjuka och vad du kan göra åt det.

Till och med sådant som försäkringsfrågor om akvariet går sönder finns med. För att göra en lång historia kort: Zoopet är den enda akvariesajten du behöver.

Jag håller med. Zoopet är den enda akvariesajt man behöver. Grattis och tack för en underbar sida där jag har fått veta massor som jag alldrig tidigare har vetat. Åter tack Kjell & Christian.
#10 - 16 augusti 2003 13:04
jo denna sida ligger mig varmt om hjärtat
#11 - 16 augusti 2003 14:36
Grattis! och tusen tack för sidan!
Kjell Fohrman
Administrator
#12 - 16 augusti 2003 19:47
Tackar för berömmet[:I] på min och alla andras vägnar som har del i sidan.
Akvaristiska hälsningar
Kjell
#13 - 16 augusti 2003 19:54
Grattis! och tack för en bra sida!
#14 - 16 augusti 2003 21:13
Å inte bara fisk, jag har ju t ex fått bra tips om orientaliska klockgrodor, som jag nyligen fått i min ägo. Liksom jag har kunnat ställa frågor om degus med klåda.

Suverän sajt.

Instämmer i grattis och fortsatta framgångar tillönskas. Tack också ni övriga trevliga zoopet:are som snabbt försöker att svara på frågor och ger bra tips.
#15 - 16 augusti 2003 22:01
denna sidan har räddat en hel del fiskar tror jag! :)
Bästa webbsidan enligt mig!
Tror ni lyckats rädda över 1000 fiskar sen sidan startades genom tipsen i forumet, artbeskrivningar m.m
Grattis.
#16 - 17 augusti 2003 07:02
Ett stort grattis och en stort tack för denna sida!
#17 - 24 augusti 2003 12:11
congratulsaion and celebration grattis det var den värd [:o)]
Kjell Fohrman
Administrator
#18 - 24 augusti 2003 12:17
Tack för det.
Akvaristiska hälsningar
Kjell

Annons