Jupp det var vad jag fick idag... eller fick o fick..*S* fiskarna ficka jag så snällt betala för och krypen upptäckte jag i akvariumen när jag skulle byta vatten.
Vad det är för sorts kryp vet jag inte men jag har lagt ut en tråd med bild och frågat... blir att jag får klippa ner all vallisneria och en gång för alla försöka bli av med all andmat... jag vill inte ha skiten!!!
Var och köpte mig en ny svärdbärarhona och en ny guppyhona... Den gamla honan som jag hade i 250 litarn har varit borta länge och nu tyckte jag det var dags för en ny... passade då på att köpa en guppyhona oxå efter som jag endast har 1 hane och 1 hona i 100 literskaret.... ja trångt bor de då inte..*S*
Min ena scalare har fortfarande ett utstående öga... den verkar dock inte må dåligt på något sätt utan det är bara ögonen som är konstiga... får väl se vad tiden utvisar.
Min lotus har iaf börjat växa igen... trodde det var helt kört.. ancistrushannarna hade ätit upp varenda blad som fanns men tydligen fanns det fortfarande liv i knölen för nu är det jättefina nya blad på G... Nu ska jag bara hitta nya ägare till de två hannarna... känner att jag vill avveckla det 8-kantiga akvariet och då måste jag ha nånstans jag kan placera min albinoancistrus och min "gamla" hanne...jaja får väl se hur det blir....
Ha det gott!!
*kramizzz*
M.