Red scibbelt o Bd från stendker är inga problem Fixar vanligt kranvatten runt 7. Från sett några ställen i sveige har vi bra vatten Eller som danskarna säger vi svenskar kokar potatis i lekvatten .:) :) :)
Hehe stendker var det ja:) Du fattar nog också vart ja har tänkt och köpa dom men vill inte säga vart här, lite orolig att någon åker dit innan isf:p Haha koka potatis i lekvatten, vi får helt enkelt sluta med och använda vatten till andra saker än diskuslekar:p
[color=blue]Kom och tänka på en annan sak också och det var KH´t. Ligger väl på 5-6 här i sthlm och som jag har förstått det så borde det vara perfekt?[/color]
Glenn, jag är en hon :D, jobbar natt innom äldreomsorgen.. vi servar 2 avdelningar och 51 lägenheter :).
Jag är inte så mycket på amazondiskus för jag skulle byta mitt e-post till ett hotmail så alla kunde få tillgång till det men det fungerade inte :(. Så jag får nog logga in igen som en ny person :(.
Jo jag vet att du är en hon Linda, skulle vara lite märkligt med en kille som heter så:p
Vi har också 2 avdelningar & 72 lägenhter och sen så har vi utegrupper också som vi åker till. Dom som jobbar natt här har hand om hela komunen vilket kan bliganska så stressigt vad jag har förstått:p
Men har du gått in på din profil? Där kan du ju ta bort den gamla mailen och istället skriva i den nya?:)