Så var Januari slut men tyvärr är det för långt kvar till våren :(
På Lördag hämtar jag förhoppningsvis ett akvarie på 315 l :d:p skall bli jättekul men tänker skynda långsamt så att allt blir rätt. 1500 kr för akvarie, ställning, ljusramp och ett något för litet ytterfilter tyckte jag var ett bra pris. Sen får jag komplettera med nytt filter, bakgrund mm mm.
I går var jag och hämtade barnen på Malmö central, trots att det är sagt att deras mamma skall lämna dom hemma hos mig, men förhoppningsvis köper hon snart ny bil så hon vågar köra, nu blev det tåg. Skall försöka få barnen att plocka i ordning bland deras leksaker som ligger i lådor samt utspridda över rummet :p, igår kväll var dom iaf sugna på att hjälpa till med detta men den som lever för se hur det är i kväll :d
Var på rugbytränar kurs i helgen, tyvärr så har jag aldrig spelat själv så därför var övningarna som jag då skulle "lära" ut svåra för mig plus att man var tvungen att ta det på Engelska och där är jag så j*kla osäker så då blir det lätt fel. Men det blir nog bra, jag skall hjälpa till att träna ungdomar/barn mellan 7-9 år och dom kan Svenska så det blir nog lugnt:d
Annars blir det nog en ganska lugn vecka på jobb där man kan drömma sig bort i akvariets värld en del! :d:d:d