Ny statistikmodul installerad

admin
Christian Alfredsson
#1 - 10 januari 2009 21:49
Säg till om sidan blivit segare eller om den krånglar mer än vanligt.

Jag har installerat en ny statistik modul som ska vara mer exakt än vad awstats som vi använder nu ska vara.
#2 - 11 januari 2009 10:27
Det är kul med statistik. De dagar min film på alla oredigerade bilder var aktuell här hade jag 100 besökare på bloggen per dag.. nu är jag tillbaka på max 50. =)
#3 - 11 januari 2009 10:44
Skulle du inte kunna ha en som man kan se flest postade inlägg på en dag av varje medlem ?
Hade varit kul att se hur många man postat som mest en dag.

Och en där man även kan se vem som postade flest inlägg förutom Kjell en dag :D
#4 - 11 januari 2009 11:20
@drd
Har varit med om liknande i en del forum tidigare, vilket ofta resulterar i någon form av inläggshysteri där alla försöker printa så många inlägg de bara kan för att komma högt upp på "listan", eller på andra forum där du får en titel som baseras på hur många inlägg du skrivit, då blir det väldigt många irrelevanta inlägg med nonsens i bara för att "tjäna" ytterligare en poäng.
#5 - 11 januari 2009 13:56
Sultanen skrev:
@drd

Har varit med om liknande i en del forum tidigare, vilket ofta resulterar i någon form av inläggshysteri där alla försöker printa så många inlägg de bara kan för att komma högt upp på "listan", eller på andra forum där du får en titel som baseras på hur många inlägg du skrivit, då blir det väldigt många irrelevanta inlägg med nonsens i bara för att "tjäna" ytterligare en poäng.

Håller med! Undvik den typen av "rankinglistor".
admin
Christian Alfredsson
#6 - 11 januari 2009 20:21
Det är inte tanken med modulen. Är mest intresserad av skärmupplösning och webbläsare när vi ska designa om första sidan lite.

Annons