ny sida i zoopet har ett förslag

#1 - 3 maj 2006 15:44
ett förslag bara man kanske kan göra en sida om dom förbasakde sniglarna där man skriver tips hur man bekämpar dom och vad det är för sniglar.
#2 - 3 maj 2006 15:48
Sniglar tycker många är bra då dom håller rent,det lättaste är väl att söka på det man undrar och hittar man inget så är det bara att fråga,jag ser inget behov av en sida om detta men det är ju jag(Thomas)
#3 - 3 maj 2006 15:51
men dom förökar sej så msnabbt och invaderar akvariumet.
#4 - 3 maj 2006 15:52
[quote=fiskennn]ett förslag bara man kanske kan göra en sida om dom förbasakde sniglarna där man skriver tips hur man bekämpar dom och vad det är för sniglar.[/quote]

Vi är många som i stället vill ha en sida om dom olika snäckorna... och hur man ska kunna behålla dom... :D Kanske inte posthornssnäckor och andra "gratissnäckor" men andra arter.

Och andra skaldjur...:p
#5 - 3 maj 2006 15:53
Som sagt, prova sök-funktionen först.
Hittar du inget som ger svar på din fundering så starta en ny tråd istället.
#6 - 3 maj 2006 15:53
Det finns fisk som äter sniglar,denna fråga har varit uppe här förut sök och kolla hur andra har löst problemet
#7 - 3 maj 2006 15:58
Sniglar eller snäckor?

Kanskje et dumt spørsmål, men hva er forskjellen på "sniglor" og "snäckor"?

Jeg syns idéen med en faktaside om disse hadde vært lurt, men det er jo bare min mening.... :)
#8 - 3 maj 2006 16:05
[quote=desiredillusion]Kanskje et dumt spørsmål, men hva er forskjellen på "sniglor" og "snäckor"?

Jeg syns idéen med en faktaside om disse hadde vært lurt, men det er jo bare min mening.... :)[/quote]

Snäckor kör med eget hus, sniglar är huslösa... :p

Annons