ny lustig annons på Tradera

Guest
#2 - 6 mars 2008 21:48
Bara att anmäla till granskning.
#3 - 6 mars 2008 22:03
Haha, det går nog faktiskt att tjäna pengar på det där - tills man upptäcks
#4 - 6 mars 2008 22:15
Han har ju faktiskt fått in bud :s
#5 - 7 mars 2008 02:45
jag fattar inte... [:-35]
#6 - 7 mars 2008 05:27
rödtoppen skrev:

Det tog inte många timmar innan det var dags igen. Hoppas att ni vet om att tråden kommer att deletas. Detta kan ni läsa i den senaste tråden

Nu börjar det gå väl långt - klaga direkt till dom det gäller, eller anmäl dom till den sida där de annonserar - istället för att anonymt spy galla på dom här, där dom inte ens kan försvara sig.

Låser tråden och kommer även fortsättninsgvis att låsa/deleta trådar som behandlat annonser på andra hemsidor

Akvaristiska hälsningar

Kjell
#7 - 7 mars 2008 05:41
Guy Palm skrev:
Det tog inte många timmar innan det var dags igen. Hoppas att ni vet om att tråden kommer att deletas. Detta kan ni läsa i den senaste tråden

det var knappast ett klagomål från min sida :p
man brukar väl inte börja ett klagomål med ett "hehe", eller? :p
#8 - 7 mars 2008 05:53
Vad gör du uppe så här tidigt guy, när jag blir lika gammal som dig så ska jag tillbringa mina första vakna timmar med att ligga vaken och pilla mig själv i naveln..

Ska tillägga att det du själv gör genom att reta dig på det andra skriver och vara ordningsman i klassen är bara en annan sida av samma mynt..

Att angripa någon i ett annat forum/annons what ever är bara ett tecken på dålig etik men att lägga ett länkförbud är ju dumt på riktigt.

Exempel: Blocket annons på ytterfilter Trådskaparen ställer en lös fråga till forumet i stil med "Hittade denna på blocket och säljaren verkar vara snurrig då annonsen visar att varan är prissänkt från 4500:- till 1300:- är det ett lurendrejeri?"

Skulle då även denna typer av inlägg strängeligen förbjudas?
#9 - 7 mars 2008 06:58
Gaffel: är väl lite skillnad om man har en relevant fråga och frågar om det kan vara ett bra köp istället för att man postar en skål med en guldfisk och sen står det tio kommentarer om att ägaren är dum i huvvet...
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 7 mars 2008 08:01
Gaffel skrev:
Att angripa någon i ett annat forum/annons what ever är bara ett tecken på dålig etik men att lägga ett länkförbud är ju dumt på riktigt.

Från att denna typ av diskussioner bara dök upp någon gång då och då så har det nu blivit som så att det dagligen dyker upp nya trådar i detta forum där det skall kastas skit på folk som inte kan försvara sig.
Det verkar som om en del verkligen går in för att leta reda på den typen av annonser bara för det stora nöjet att kista skit på andra (därmed absolut inte sagt att det gäller för just denna tråd).

Det tråkiga med detta är ju dessutom att det nu ligger många hundra med meningslösa trådar på Zoopet där något kritiseras som ingen kan se. Annonsen försvinner väldigt snabbt och sedan leder länken ingenstans. Länken i denna tråd fungerar t.ex. inte längre.

Annons