[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Tjena ![/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Har fått för mig att utvidga mitt fotande lite proffsigare och då jagar jag en sjysst kamera med både bra zoomobjektiv och ett bra macroobjektiv.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Har fastnad lite för ett kit från canon [/COLOR][/FONT][FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]http://www.record.se/product.php3?id=39&cat=69&prod=1457[/COLOR][/FONT][FONT=Comic Sans MS][COLOR=red] som dom säljer i lund i en butik där för 11000:-[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Vet inte om dom 2 objektiven som medföljer är någe o ha dock.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Sen undrar jag om det skiljer mycket på kvalité mellan nikon och canon ?[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]En D70 från nikon har jag tittat på oxå nämligen.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#ff0000]Har inte tänkt att lägga mer än max 12 k på paketet kanske jag ska tillägga.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#ff0000]Vågar man köpa begagnade prylar ?[/COLOR][/FONT]