Ny fotosajt uppe...

#1 - 16 oktober 2008 19:08
Jag vet inte om ni tillåter icke fiskrelaterade fotoinlägg här (du får la ta bort det isåfall Kjell), men detta inlägg kanske kan inspirera någon iallafall och det finns faktiskt ett par fiskar med ;)

--
Nu har jag en ny fotosajt uppe. Det är lite roligt för mig eftersom det i år är tio år sedan jag började fotografera "på riktigt".

Det har hänt en del sedan dess, jag har fått vara med om väldigt mycket och har även utvecklats på olika sätt. Jag har haft mina perioder, både med vad man tycker är roligt att fotografera men även med fotograferandet i sig.

På sajten finns tio år gamla bilder, men även bilder från häromdagen i princip.

Jag är inte ute efter bildkritik direkt, utan tänkte egentligen bara tipsa om att den finns, är uppdaterad och att den kommer uppdateras mycket oftare framöver då det nu är mycket lättare. Det kommer tillkomma en hel del nytt väldigt snart.

Sajten finns som vanligt på www.zaphi.com
#2 - 16 oktober 2008 19:11
Zaphi skrev:
Jag vet inte om ni tillåter icke fiskrelaterade fotoinlägg här (du får la ta bort det isåfall Kjell), men detta inlägg kanske kan inspirera någon iallafall och det finns faktiskt ett par fiskar med ;)

--

Nu har jag en ny fotosajt uppe. Det är lite roligt för mig eftersom det i år är tio år sedan jag började fotografera "på riktigt".

Det har hänt en del sedan dess, jag har fått vara med om väldigt mycket och har även utvecklats på olika sätt. Jag har haft mina perioder, både med vad man tycker är roligt att fotografera men även med fotograferandet i sig.

På sajten finns tio år gamla bilder, men även bilder från häromdagen i princip.

Jag är inte ute efter bildkritik direkt, utan tänkte egentligen bara tipsa om att den finns, är uppdaterad och att den kommer uppdateras mycket oftare framöver då det nu är mycket lättare. Det kommer tillkomma en hel del nytt väldigt snart.

Sajten finns som vanligt på www.zaphi.com

Haha, stiliga damer men denna tråden blir nog inte långvarig här på zoopet skulle jag tro..
#3 - 16 oktober 2008 19:15
Jättefina bilder. Har lagt det i favoriter
#4 - 16 oktober 2008 19:17
miluhe skrev:
Jättefina bilder. Har lagt det i favoriter

Jaså du gillade också damerna.. :p:D;)
#5 - 16 oktober 2008 19:28
Länken har funnits i min signatur i 4-5 år så det borde vara ok. ;) Det handlar ju ändå om att försöka få andra att titta på mer bilder, inspireras etc...
#6 - 16 oktober 2008 19:29
Zaphi skrev:
Länken har funnits i min signatur i 4-5 år så det borde vara ok. ;) Det handlar ju ändå om att försöka få andra att titta på mer bilder, inspireras etc...

I hear you! ;)
#7 - 16 oktober 2008 19:36
NIC skrev:
Jaså du gillade också damerna.. :p:D;)

hahaha! du är bäst! :D

riktigt bra bilder, även de som inte var på kvinnor! ser riktigt proffsigt ut! :)
#8 - 17 oktober 2008 10:24
smurfmats skrev:
hahaha! du är bäst! :D

riktigt bra bilder, även de som inte var på kvinnor! ser riktigt proffsigt ut! :)

Jaha, fanns det andra.. :D:p
#9 - 17 oktober 2008 20:22
Då får du komma med lite bilder jag inte redan sett också. =)
Snygg sida!
#10 - 17 oktober 2008 20:27
Då får du komma med lite bilder jag inte redan sett också. =)

Snygg sida!

Jaså du KÄNNER damerna!! :D:D:D
#11 - 17 oktober 2008 20:51
Snygg sida! Trist att alla bara kommenterar damerna både här och på ciklid.se. De andra 95% av bilderna är också mycket smakfulla...
#12 - 17 oktober 2008 22:32
Långås skrev:
Snygg sida! Trist att alla bara kommenterar damerna både här och på ciklid.se. De andra 95% av bilderna är också mycket smakfulla...

Fast här är det väl ändå bara jag som kommenterat damerna.
Slappna av män det är ett skämt. ;) (Och såå snygga var ju inte direkt alla av töserna)
#13 - 18 oktober 2008 19:12
NIC, det är inte speciellt underhållande. Du har bevisligen ganska trångsynt vad gäller fotografering och det är ingen som intresserad av dina kommentarer. Vi har lixom hört dem förut. Har du något kreativt att säga så fram med det istället ;)
#14 - 18 oktober 2008 19:16
Robin, jo, detta är ju i princip en konvertering till en ny layout, med mest gamla bilder. 40-50 är väl nya för besökarna. Det kommer komma mycket mer framöver.
#15 - 18 oktober 2008 22:10
Zaphi skrev:
NIC, det är inte speciellt underhållande. Du har bevisligen ganska trångsynt vad gäller fotografering och det är ingen som intresserad av dina kommentarer. Vi har lixom hört dem förut. Har du något kreativt att säga så fram med det istället ;)

Och du har bevisligen ingen humor!
Inte mitt fel att du inte fått den respons du ville ha. ;)
#16 - 19 oktober 2008 14:15
Zaphi skrev:
Robin, jo, detta är ju i princip en konvertering till en ny layout, med mest gamla bilder. 40-50 är väl nya för besökarna. Det kommer komma mycket mer framöver.

Då ser jag fram emot fler! Du vet att jag gillar dina bilder!
#17 - 19 oktober 2008 14:55
NIC skrev:
Och du har bevisligen ingen humor!

Inte mitt fel att du inte fått den respons du ville ha. ;)

Man kan faktiskt skriva i forumet utan att försöka lägga till ett skämt i alla trådar. I bland blir det bara för mycket. Tror nog att Zaphi får den respons han behöver. Tycker att bilderna talar för det.

Annons