Ny artikel om Poeciliaweekend på Zoopet

Kjell Fohrman
Administrator
#1 - 20 mars 2007 13:51
Helgen som gått tillbringade jag i trevligt sällskap på Poecilia Scandinavias weekendträff i Ebeltoft i Danmark. Jag har nu fått ihop en artikel från träffen
Samtliga foton (totalt 51 st) kan ses i Zoopets stora fotoarkiv (enbart för goldmedlemmar)

På vägen hem från Danmark passade jag också på att besöka Kategattcentret i Grenå och tog då ett 30-tal användbara bilder varav några har lagts in i artikeln om Kattegatcentret på "Offentliga akvarier"
Alla de nya fotona finns också med i Zoopets stora fotoarkiv (enbart för goldmedlemmar)
#2 - 20 mars 2007 19:53
Trevligt med reportage från möten.
Du har skaffat fisheye ser jag :)
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 20 mars 2007 19:54
Micke skrev:
Du har skaffat fisheye ser jag :)

Jepp - en sann akvarist har självklart fisheye på sin kamera:D
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 20 mars 2007 20:18
Micke skrev:
Trevligt med reportage från möten.

Nästa lär bli från Ciklidstämman och sen lär det också komma ett från Riksstämman i Bollmora och sedan från Aquarama i Singapore - så nog finns det gott om möten/mässor att åka på och skriva om:D
#5 - 20 mars 2007 20:39
Du bara roar dig ;) För oss som inte hinner med i riktigt samma tempo när det gäller att besöka akvaristiska arrangemang så är det perfekt att kunna läsa här vad man går miste om. Ciklidstämman ska jag i alla fall uppleva live :)
admin
Christian Alfredsson
#6 - 20 mars 2007 20:47
Micke: Glöm inte reportaget från fotomässan i Elmia. Intresserar ju många också.
#7 - 20 mars 2007 20:54
Jag lovar att lämna en rapport om nyheterna i Nikons monter Christian :p
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 21 mars 2007 07:03
Har fått ett påpekande om att det inte går att se fotona i artikeln. TYvärr verkar som om det blivit något fel i denna artikel och enbart goldmedlemmar kan titta på fotona.
Förhoppningsvis kan detta fixas till under dagen så att alla kan se dom
#9 - 21 mars 2007 10:45
Micke skrev:
Jag lovar att lämna en rapport om nyheterna i Nikons monter Christian :p

Usch det vill vi ju inte veta nagot om ju men kolla garna canons monter Micke :) :D
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 22 mars 2007 08:44
Har fått ett påpekande om att det inte går att se fotona i artikeln. TYvärr verkar som om det blivit något fel i denna artikel och enbart goldmedlemmar kan titta på fotona.

Förhoppningsvis kan detta fixas till under dagen så att alla kan se dom

Nu skall det förhoppningsvis funka för alla att se på fotona

Annons