Haha:D ni påminner mig om min granne som väckte mig halvfem på morrgonen(knackade och plingade på som en galning).
Jag tog på mig badrocken och sprang över,medan jag sprang trodde jag att han och hans sambo blivit överfallna eller nåt men allt jag tänkte visa sig vara fel.
Killen hade efter många om och men fått tillstånd av regeringen(flickvännen)att handla in en rejäl akvarium,som skulle stå längs ena långsidan i vardagsrummet.
Så han börja leta ivrigt efter ett akvarium,efter ett par månader hitta han drömkaret 2,5m lång 70cm djup 60cm hög.
Allt var klart,vattnet va på plats,pumparna funka,bakteriefloran hade kommit igång och fiskarna va på plats 5 veckor hade detta tagit.
I sex dagar va allt perfekt till och med regeringen blev imponerad.
Sjunde dagen hände det som inte får hända,det som jag lovat att risken för e ganska liten.
Flickvännen vaknar kvart över fyra av något som droppar,det va ju såklart ingen av kranarna i lägenheten så hon börjar gapa o skrika tills grannen vakna,förskräckt fattar han att karet börja läcka han försöker hålla emot men droppandet ökar,flickvännen som står i trosorna bredvid hamnar i
chocktillstånd.
Enda lösningen är att springa till grannen som lura på honom akvarieintresset.
Då jag kommer in i hallen ser jag flickvännen sitta och gråta på hallgolvet med vatten överallt.
Det visa sig sedan hon vakna till liv,att dem haft en miniTSUNAMI hemma i vardagsrummet,då framrutan släppte o allt vatten for rakt fram till andra långsidan i rummet och så tillbaka mot det som var kvar av akvariet och ut i hela lägenheten.
Så går det när man är för ivrig och tar sig vatten över huvudet.
Killen hade inte kollat efter silikonet,hur länge den hade stått tom,Säljaren hade talat om för honom att silikonet va lite torr och att han kanske skulle behöva omsilikonera karet därför hade han fått ett så bra pris på akvariet.
Så klart hade jag ingen aning om detta:o