Bloggandet har legat i träda ett bra tag. Men nu börjar renoveringen närma sig ett slut...känns det som...och jag har i dagarna beställt en AquaTerra-bakgrund till mitt "nya" kar, som stått tillfälligt placerat och bara väntat på att renveringen ska bli klar, ända sen i somras.
Velade ganska länge mellan BTN Amazonbakgrund och AquaTerras men den sistnämda vann till slut, dessutom var den 700-800 :- billigare. Har även beställt en pump och filtermatta som jag ska trycka in bakom bakgrunden. Så det ska bli spännande med ett projekt som detta. Har ju bara varit akvarist i några år så man har ingen erfarenhet alls av bakgrundsinstallationer.:)
Vad har annars hänt sen sist? Ja en hel del förmodligen men för att hålla sig inom djurens värld kan jag berätta att min rottis Diva har hunnit sätta i sig en hel del mer än strömmingen jag skrev om i början av min "bloggkarriär". En hel del brödkakor, ett kilo äpple och nu för någon vcka sedan en 400 grams After Eight. Hon lämnade dock lite av ytteremballaget men de här små kuverten som varje bit ligger i hade åkt ner, vartenda ett. Suck, men sånt e livet med , vad jag förmodar, Sveriges matgladaste vovve.:d
Trevlig Lucia på er alla!