Hittade Moorii Orange hos Trop i Lördags, och eftersom jag hade ett tomt kar så slog jag till. Lite impuls kanske men ändå. Nu läser jag om att dom egentligen heter Tropheus sp "black" pemba orange. Så det får jag väl gå på då. Det är F1:or och dom är ca:4-5cm. Köpte 20 st. Samtidigt så köpte jag 5 prinsessor och 5 multisar. Får se hur det går. Hade ju kunnat läs på lite innan men är man impulsiv så är man :D
jag vet inte hur troffars temperment är men jag hade nog inte skaffat några mer fiskar. tror nog att det blir snyggast med bara dem i :). men vänta lite så kmr nog någon annan erfaren tangayika ägare som kan svara på frågan.
asså har dem fått in tanganyika på torp! Får man fråga vad du gav för troffarna? och om du köpte alla ? har själv Pemba och ska komplettera mitt bestånd med 10 till...
asså har dem fått in tanganyika på torp! Får man fråga vad du gav för troffarna? och om du köpte alla ? har själv Pemba och ska komplettera mitt bestånd med 10 till...
TROP Inte TORP. Kaggeledstorget i gbg. Han hade nog ett 30.tal, Men jag köpte som sagt 20. Trevligt med fler Uddevallare :D