nu börjar jag surna till...

#1 - 1 juni 2004 21:41
är det bara jag som sitter här och börjar bli förbannad...? har sett en heldel inlägg här på forumet som jag har stora problem med att ta seriöst, jag nämner inga namn men dessa personer är inte myndiga än på ett tag om vi säger så...
hel grejen med att ha ett forum faller när det finns personer som håller på så som dom gör!
eller är det jag som missuppfattar inläggen?

Erika
#2 - 1 juni 2004 21:55
Jag har lite svårt att förstå vilka inlääg du syftar på. Alla ligger väl på olika nivåer vad gäller kunskap?
#3 - 1 juni 2004 22:05
Jag förstår inte riktigt. Vem gör vad ? Jag läser inte trådar som inte intresserar mig och missar säkert väldigt mycket.
#4 - 1 juni 2004 22:06
Absolut, jag är själv en nybörjare och har ställt en hel del "dumma" frågor! men det är en stor skillnad på att ställa en "dum" fråga än en seriös fråga. flera inläggen tycker jag osar ironi.. jag vill inte hänga ut någon här så kika runt lite själv.. men visst jag kan ha fel tänkte bara höra om det var fler som upplevde det likadant som jag.
#5 - 1 juni 2004 22:10
hur ska jag gå tillväga?
jag vill ju att ni ska förstå om vilka inlägg jag pratar om men det känns inte okej att hänga ut personerna, det kan ju faktiskt vara en möjlighet att jag har fel...
#6 - 1 juni 2004 22:14
Hård men ödmjuk.. Låt det gå.. om det är så att någon dummar sig så bruker det slå tillbaka..
#7 - 1 juni 2004 22:14
Jag förstår vad du menar Erika...men å andra sidan är vi alla nybörjare någon gång i livet.

Ibland är det så att jag faktiskt tvivlar på att vissa unga (undre tonåren), verkligen är så unga som de uppger sig att vara (ibland kan man ju undra tvärtom också[;)]).

Personligen tycker jag inte om Zoopet.com´s spridning utan föredrar ciklid.se...men det är en smaksak.

Vad jag inte gillar är den opersonliga profil som måååååånga uppvisar. Detta uppmuntrar till oseriösa forumbesökare och gagnar ingen i slutändan.