Jag köpte 2 mollys till min dotter, men de gisk inte alls bra, hanen nagga på alla andra fiskar i akvariumet. Jag fick panik :eek: ... Butiken hade stängt, kunde inte åka tillbaka med honnom, min sambo sa åt mig å ge den till grannen, då började min dotter skrika som en stucken gris, de va ju HENNES fisk :D ... SÅ VAD GÖR JAG???? Rusar fram till datorn, kollar på Zoopet vilket akvarium dom ska ha...70l... Surfar snabbt in på blocket, hittar ett, ringer och prutar ner priset, jagar rätt på min granne, säger åt henne att klä på sig fort som f-n, vi ska åka till oxelösund och hämta akvarium... DU ÄR F-N KNÄPP är svaret jag får....Ahja vi åker och hämtar akvariumet, hem och fixar iordning det, i med alla medel som behövs och växter, tänker att de får bära eller brista, det är ju en PANIK lösning, nu dimmar dom lyckligt och leker i sitt alldeles egna akvarium, 2st..[:-36]
Nu är ju frågan, ska jag ha någon mer fisk däri...nej, sa sambon, bara en mal, annars kommer vi snart ha 3 akvarium [:-52]