Normalt beteende? :)

#1 - 1 september 2003 16:38
Skulle just introducera två stycken nya kampfisk honor till en hane i ett akvarium här. Stoppade ner påsen som man skall göra och så..Hanen cirkulerade lite och såg vad som var i ..han kretade hela tiden kring påsen och hans fenor stod spikraka...
Sedan när jag skulle öppna upp påsen lite för att börja släppa in lite vatten, vad gör hanen då? Jo..han kastar sig över min hand och nafsar..snacka om revirtotik..han har redan lagt beslag på honorna, trots att de inte ens är ur påsen helt ännu =)
#2 - 2 september 2003 07:12
rätt fräckt =) hur gick det efter att du stoppat i dem då?
#3 - 2 september 2003 07:13
Min fråga är: hur länge har den stackarn gåt "torr"?
HEHEHE

(hur kändes det när han nafsa? de har ju tänder)
#4 - 2 september 2003 07:24
Vad gör han? våldtar dig ? hehe
#5 - 2 september 2003 07:27
KÖP FLER HONOR! lol
#6 - 2 september 2003 08:30
hehe..det känns ju knappt att bli biten. det är ju inte direkt så att de har huggtänder. men ok, han var kanke lite sexuellt frustrerad eller nåt. han har gått torr i drygt 3-4 Månader..men nu när jag fick hem honom yill mig så fick han ett par honor redan efter en dag. Skall införskaffa mig några fler så fort jag får pengar till det...gäller bara att hålla temperaturen lite lägre, för några yngel har jag inte plats för..och den killen har npåg en hel del att ge efter att inte sett kvinnfolk på så länge =)

Annons