Det är svårt att hejda sig i början! Allt är nytt och spännande. Jag vill oxå ha ett större kar sen, i framtiden, då kommer jag planera mer och ska även försöka mig på en BTN med filter pump och värmare bakom! Men först ska jag njuta av detta 110L :)
BTN...är inte det jättedyrt? Det är ju snyggt förstås, kanske värt att spara till. Jag håller på att planera det större karet för fullt, postade en tråd om det för några dar sen, men har inte fått ngn vidare respons, så jag får planera själv helt enkelt :). Är lite inne på tema också, kanske. Om jag ska köra enbart amerikanskt tex...Hmmm, ja, vi får se. Måste också bestämma om vi ska ha ett hörnkar i vardagsrummet, eller ett mkt större kar vid trappräcket på övervåningen. Jag vill ju såklart ha ett så stort som möjligt...Jaja, vi får se, jag har en make som kräver lite övertalning också.
Du har så rätt, allt är nytt och spännande! Just nu sitter jag och tittar på 2 små yngel i vårt kar...för 2 dar sen var de fyra, misstänker att vårt monster till XLPlaty har mumsat i sig dem till frukost. Jag är nästan lite ledsen för det.