Men det är väl inte farligt att hälla i nitrivec även om värdena inte är så "hotande". Det är väl bättre att jag häller i för säkerhets skull eller? :confused:
nej, men slöseri med pengar
Du kan ju hälla i lite men inte för mycket bara så är det bar :)
Vad grundar du detta på? Nitrivec är helt ofarligt att överdosera, dock är det ett slöseri eftersom det inte hjälper med mer-
Inte jord utomhus för fasiken hoppas jag. och webbplejs det var en bra idé att kolla upp. Egentligen är det bättre att köpa men man kan ju göra själv men har hört att lite för mycket dödar för lite händer inget så det borde nog vara lite svårt :)
Jo, utomhus.
Du kan göra det om du vill upp till 25% :)
I ett nystartat kar? Det tycker jag verkligen inte man ska rekommendera om det inte är nödfall eller om man VET att nitriten ligger på topp.
Nej nej inte för alla fiskar bara Malawi ciklider :)
Vad grundar du detta på?
Ja det är det till har Malawi och de ska ha Ph 8 vilket betyder Ammovec :)
Bullshit, ammovec skapades för att dra in mer pengar till Sera, de funkar likadant.
Man måste inte men det är bäst med det och Nitrivec sänker också Ph men för Malawi ciklider är det extra farligt med nitrivec rekomenderas ej till Malawi men som sagt det går ju bra med Nitrivec men Ammovec är ju det bästa om man bor inom Göteborg eller runt om kring. Och ja Ammovec det är ju inte så vanligt nu för tiden så det förvånade mig inte att du inte hade hört talas om det :)
BULLSHIT igen, ammovec är inte vanligt eftersom det bara var ett lurendrejeri, nitrivec funkar lika bra.