kaj.p skrev:Längst ner på första sidan 999 607 nu :D
Kjell Fohrman skrev:Nej 999 613 är det:p
Jag lovar att bjuda alla Zoopetare på Champange på Victoria Hotel på Victoria Street i Singapore kvällen efter att det miljonte inlägget har skrivits[:-37]
Metalfrenzy skrev:Ingen flygbiljett?
Kjell Fohrman skrev:Jag kan inte stå för ALLT:p
Kjell Fohrman skrev:Nej 999 613 är det:p
Jag lovar att bjuda alla Zoopetare på Champange på Victoria Hotel på Victoria Street i Singapore kvällen efter att det miljonte inlägget har skrivits[:-37]
ansjo skrev:Säg inte för mycket;).
Kjell Fohrman skrev:
Om jag får den miljonte ska jag persoligen komma dit och dra med mig samtliga Goldisar så får du stå för champange och pilsner för männen:pKjell Fohrman skrev:Nej 999 613 är det:p
Patrik Steen skrev:Om jag får den miljonte ska jag persoligen komma dit och dra med mig samtliga Goldisar så får du stå för champange och pilsner för männen:p
Jag vet kommer att skylla på Nickan i sådant fall[:-93][:-116]Nina82 skrev:Säg nu inte för mycket ;):D
Patrik Steen skrev:Nja
pallar man NOTTTT!!!!!!!!!
Och på svenska så menar du?????eriahl skrev:Skulle inte förvåna mig om det blir ett äkta spam
Patrik Steen skrev:Och på svenska så menar du?????
Njet Njet im understoddd:Dsäg mig som ett stort SPAM!!!Nina82 skrev:Du vet en sån som skriver en massa goja på engelska ;)
ok:)narii skrev:spam är all skit som skrivs och när man upprepar samma skit hela tiden.
Narii skrev:Spam är all skit som skrivs och när man upprepar samma skit hela tiden.
Anettejt skrev:Nu har du fel igen! Detta är Spam:&hl=sv" target="_blank">&hl=sv
Patrik Steen skrev:Va fan det är ju inga Stockholmare ju hur kan det då vara Spam;):D