´naturlig fiskmat, och vilken är er favorit!

#1 - 31 oktober 2008 15:26
Min favorit bland fiskmat skulle vara räkor, frysta är absolut bäst vilket gör det enkelt och förvara och ta fram bara och lägga i akvariet.
Brysselkål uppskattas även det av många fiskarter (malar älskar det)och är en billig investering för en påse.

Vilken är din ´naturliga fiskmat?
#2 - 31 oktober 2008 16:26
Min favorit bland fiskmat skulle vara räkor, frysta är absolut bäst vilket gör det enkelt och förvara och ta fram bara och lägga i akvariet.

Brysselkål uppskattas även det av många fiskarter (malar älskar det)och är en billig investering för en påse.

Rå Spenat:p
#3 - 31 oktober 2008 16:51

Fisk;):p
#4 - 4 november 2008 01:33
Fisk;):p

malawicikliderna älskar neontetra =)
#5 - 4 november 2008 02:53
mina skalarer och bolivianer frossar i platy/molly/guppy yngel.

.
#6 - 4 november 2008 14:43
Mina slöjstjärtar mumsar mer än gärna i sig akvarieväxterna iofs ingen favorit för min del som den som köper växterna. Men annares gröna ärtor och spenat till anc. och slöjstjärtana äter det dom får plats med i munen bara det går att tugga och svälja. Pansarmalarna gillar toffeldjur och annat som går att håva upp ur granens damm.

Annons