Haha, snyggt! Men du får ju fixa musiken! (får ju lägga till själv!;))
Njaaahh... det vete fasen... det blir la ett jädra roddande att lägga musik på filmerna - speciellt när man får arga gestapomeddelanden från skivbolagspoliserna att genast ta bort filmer där det råkat ligga någon bakgrundsmusik och låtit innan. Det är ju så att om jag filmar och har radion på i bakgrunden - då har jag stulit musiken, och enligt upphovsrättsinnehavarna tjänar jag då ett antal miljarder dollar varje gång filmen visas - eller så menar dom att de själva förlorar en förmögehnhet.
Jag hade en film i Scalaretråden för en tid sedan som jag var tvungen att ta bort från YT-listan på grund av att den döde Frank Sinatra råkade höras i bakgrunden. Det var upphovsrättskyddat material och jag hade stulit musiken - ta genast bort, annars...
Det blir väl snart förbjudet att lyssna på radio också, eller att ens lyssna på musik.
Man kan ju komponera egen musik och lägga på filmerna förståss - om det inte blir förbjudet att spela toner som någon annan redan har spelat - men det orkar jag inte med! Bilderna får i tysthet tala för sig själva - ganska ljuv musik tycker jag!:)