Nannostomus mortenthaleri eller tips på annan snygg tetra.

#1 - 24 november 2008 14:38
[COLOR=black]Hej.[/COLOR]

[COLOR=black]Vet någon vart man kan få tag på Nannostomus mortenthaleri ([FONT=Arial]röd smycketetra, korallröd smycketera)[/FONT][/COLOR]

[COLOR=black]Eller någon annan snygg tetra.[/COLOR]

[COLOR=black]Har ett 540 liters så jag behöver en hel del fiskar.[/COLOR]

[COLOR=black]Bor i Stockholm.[/COLOR]

[COLOR=black]Mvh[/COLOR]
[COLOR=black]Magnus[/COLOR]
#2 - 24 november 2008 15:14
Vet inte hur vanlig den är i handeln, men gå in på bästa akvarieaffär och fråga, de kanske kan ta hem?
#3 - 24 november 2008 15:25
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Akvarielagret har den på sin artlista.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Har dom den inte inne så kan dom säkert ta hem den.[/COLOR][/FONT]
http://www.akvarielagret.se/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=37
#4 - 24 november 2008 20:47
Imazo brukar ha dem inne ganska regelbundet tror jag, så du får höra med en butik som köper fisk från dem.
#5 - 26 november 2008 22:08
Imazo har inte haft denna fining hemma sedan i våras, förhoppningsvis kommer den snart in igen:).
#6 - 26 november 2008 23:18
ansjo skrev:
Imazo har inte haft denna fining hemma sedan i våras, förhoppningsvis kommer den snart in igen:).

Tycker mig ha sett denna på deras lista bara för 2-3 månader sen. Men tiden går ju fort, förstås.
#7 - 26 november 2008 23:20
Jag skulle ha ett gäng av dem för några månader sedan men de hade tagit slut precis, för sent ute som vanligt:(...

Annons