Ring istället, de bugger ju om så det är lättast att ta det i telefonen! eller mail med sändningbekräftelse! jag har alltid fått snabba svar och leveranser annars så det kan väl vara tillfälliga problem i samband med flytten!
Jag beställde i slutet på förra veckan... fick svar direkt. Men om dom har någon automatisk funktion för det vet jag inte... Har däremot inte fått grejorna som dom lovade skulle komma i början på veckan. Mailade ang detta i går och har inte fått något svar, så dom har nog fullt flyttstrul just nu...Så nu har man ett tomt Eheim 2250 som inte går att använda eftersom filtermaterialet inte kommer... *morr*
Då jag beställde nytt grus å grotta å lite annat så fick jag bekräftelse klockrent å leverans kom på utsatt datum. Jag kommer att beställa mer därifrån då det blir behov av det.
Jag har handlat av PWSS, men rignde då eftersom jag hade lite frågor ang min beställning.
Fick ett mycket trevligt bemötande och fick en felfri leverans....
Det står ju på deras hemsida att de flyttar, så det kanske inte fungerar felfritt under denna period.
Precis som flera sagt - de flyttar och det kan bli strul. Jag beställer där ofta och har aldrig haft strul. Min senaste beställning gjordes den 8/3, panikbeställde jag en filtermatta och hade den i postlådan den 10/3... med faktura. Det är service det!