nån mer än jag som reagerat på denna annons

#1 - 28 november 2005 22:11
http://www.blocket.se/view/6729322.htm?caller=kal_s&l=0&c=1&city=0

lite trångt och ha 9 stora påfågelciklider i ett 250 l kar + lite till
#2 - 28 november 2005 22:14
om jag inte ser helt fel så är det 3 paronhajar me :)
#3 - 28 november 2005 22:15
[QUOTE=olofzzon]http://www.blocket.se/view/6729322.htm?caller=kal_s&l=0&c=1&city=0

lite trångt och ha 9 stora påfågelciklider i ett 250 l kar + lite till[/QUOTE]

Inte jag, många år sedan något förvånade mig.
#4 - 28 november 2005 22:27
Här ser man hur trångt det är i verkligheten när man ljusat upp bilden lite extra !
#5 - 28 november 2005 22:34
Hoppas han får sålt dom snart så att dom kommer till någon som tar hand om dom och ger dom bättre villkor!
#6 - 29 november 2005 02:18
tyvärr ingen ovanlig syn
#7 - 29 november 2005 03:21
Nä å inte direkt någon upprörande syn heller...
#8 - 29 november 2005 11:58
Vad hände med den bildbehandlade bilden här? Togs den bort eftersom rättigheter till orginalbilden saknades? Det var iallafall snyggt gjort att ljusa upp bilden så man såg alla fiskar i karet.
#9 - 29 november 2005 14:03
Är det där bara 250 liter...? Tycker det ser jättestort ut
Bilagor:
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 29 november 2005 14:07
[QUOTE=Frågvis]Vad hände med den bildbehandlade bilden här? Togs den bort eftersom rättigheter till orginalbilden saknades? Det var iallafall snyggt gjort att ljusa upp bilden så man såg alla fiskar i karet.[/QUOTE]
Jepp det plockades bort eftersom man självklart inte har rätt att ta andras foto, ändra dom och sedan lägga in dom på en annan sida.

Sedan som Watermelon skriver så är i alla fall akvariet på bilden klart större än de mått som anges - skulle tippa på ett 375 liters.
#11 - 29 november 2005 18:35
[QUOTE=Watermelon]Är det där bara 250 liter...? Tycker det ser jättestort ut[/QUOTE]
Precis vad jag också tycker 500 liter minst!!
#12 - 29 november 2005 18:48
[QUOTE=Kjell Fohrman][QUOTE=Frågvis]Vad hände med den bildbehandlade bilden här? Togs den bort eftersom rättigheter till orginalbilden saknades? Det var iallafall snyggt gjort att ljusa upp bilden så man såg alla fiskar i karet.[/QUOTE]
Jepp det plockades bort eftersom man självklart inte har rätt att ta andras foto, ändra dom och sedan lägga in dom på en annan sida.

Sedan som Watermelon skriver så är i alla fall akvariet på bilden klart större än de mått som anges - skulle tippa på ett 375 liters.[/QUOTE]

[font=Comic Sans MS]Det var ett provokationstest med att stoppa in bilden igen för att se hur lång tid det tog för gode Kjelle att se d...hehe å de gick ju rätt fort lr ?[/font]
[font=Comic Sans MS]Han e snabb som vinden vår gode vän [color=red]Fohr[size=4][color=blue]t[/color][/size]man :D [/color][/font]
#13 - 29 november 2005 18:57
Jepp jag han inte se bilden en andra gång.
Kjell Fohrman
Administrator
#14 - 29 november 2005 19:01
[QUOTE=drd][QUOTE=Kjell Fohrman][QUOTE=Frågvis]Vad hände med den bildbehandlade bilden här? Togs den bort eftersom rättigheter till orginalbilden saknades? Det var iallafall snyggt gjort att ljusa upp bilden så man såg alla fiskar i karet.[/QUOTE]

Sedan som Watermelon skriver så är i alla fall akvariet på bilden klart större än de mått som anges - skulle tippa på ett 375 liters.[/QUOTE]

[font=Comic Sans MS]Det var ett provokationstest med att stoppa in bilden igen för att se hur lång tid det tog för gode Kjelle att se d...hehe å de gick ju rätt fort lr ?[/font]
[font=Comic Sans MS]Han e snabb som vinden vår gode vän [color=red]Fohr[size=4][color=blue]t[/color][/size]man :D [/color][/font][/QUOTE]
Ser faktiskt inget som helst kul med att han avsiktligt bryter mot reglerna:(
#15 - 29 november 2005 19:13
[font=Comic Sans MS]Det var inte därför....jag skulle se hur mycket fisk som igentligen dolde sig i bilden men så tänkte jag mig inte för när jag postade den i tråden juuuuu.[/font]

[font=Comic Sans MS]Inte för att se hur snabb du e Kjelle :D [/font]
[font=Comic Sans MS][/font]
[font=Comic Sans MS]Var bara jag som dumma mig lite ju ;)[/font]
Kjell Fohrman
Administrator
#16 - 29 november 2005 19:23
OK - men det är lättare om du tar av dig solglasögonen än att behöva sitta och ljusa upp alla foton i photoshop:p
#17 - 29 november 2005 19:32
[font=Comic Sans MS]Määäää...såg du alla fiskarna i originalbilden då mot den jag ljusade upp lite ?:confused:?[/font]
[font=Comic Sans MS] [/font]
[font=Comic Sans MS]Nänä det trodde jag inte heller ju :p[/font]
#18 - 30 november 2005 11:03
[QUOTE=olofzzon]http://www.blocket.se/view/6729322.htm?caller=kal_s&l=0&c=1&city=0

lite trångt och ha 9 stora påfågelciklider i ett 250 l kar + lite till[/QUOTE]

Jag blir så j*vla trött :(

Annons