Köpte ett par igår och skulle vara kul å se om man lyckats få tag i en hane å hona :D
Några bilder gott folk eller tips att titta på dem då det rosa på magen säger inte så mycket på en blå/grå skimrig fisk? :P
Paalm skrev:Köpte ett par igår och skulle vara kul å se om man lyckats få tag i en hane å hona :D
Några bilder gott folk eller tips att titta på dem då det rosa på magen säger inte så mycket på en blå/grå skimrig fisk? :P
Paalm skrev:Ja tyvärr säger det mig inte mycket då jag har en ganska liten å en större som liknar lite båda. En sak man kan säga är att den klar blåa man ser när man söker på EB verkar inte existera, de flesta är lite blå gråa ? :D Kanske skulle jag lägga upp bilder på dem här så ni får se dem?
Mats Bryzell skrev:Nja, är dina mer grå i färgen så har de inte färgat ut ännu - och det kan bero på en mängd anledningar! Dom blir knallblå när de kommer igång." target="_blank">
Jag passade på att ta en liten film i akvarieaffären på den grupp som jag köpte - så här såg de ut innan jag plockade med mig dom hem.
gullefjun skrev:Två kassa bilder av dom jag hade.