Ursprungligen skickat av Lenmar
Hejsan Erik!
Ibland så låter du så kritisk och det känns lite tråkigt men det kanske bara är jag som missuppfattar dig?
Ha det gott Erik,
Mvh // Maria
Återigen så kan du inte låta bli att vara så vass i tonen, precis som i så många andra trådar. Intresset för tråden väcktes av rubriken för då jag antog att detta måste erikthur vara författare till.
Många med mig tycker akvaristik är jättekul och ett trevligt sätt att knyta vänskapsband på. Tydligen är du inte en av dem!! Om du är så negativt inställd till zoopet och anser att det bedrivs sovjetregim här, då förstår jag inte varför du inte skapar ett eget forum där du kan lufta dina åsikter och samla andra av din sort. Upprepade gånger har du nu utryckt dig rejält negativt till zoopet och dess medlemmar. Jag förstår inte vad du får ut av det.
Det du anser är censur anser jag är städning! Jag tycker zoopet är bra för här är det ordning och reda, de allra flesta behandlas med respekt och ödmjukhet. Alla är välkomna, gröna, röda, blåa. Dock så finns det regler som ligger helt i linje med vanlig god uppfostran, sunt förnuft och folkhyfs. Det är inte censur att markera att överträdelser inte hör hemma här. Om du uppfattar det som censur så är det bara att beklaga... verkligen beklaga!
Återigen, Ha det gott Erik, allt väl önskar jag dig!
Mvh // Maria