[FONT=Comic Sans MS]Tja ![/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Har ett underligt corydorasyngel i mitt räkakvarie som jag inte vet hur det kommit dit eller hur det överlevt.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Har nämligen hittat en liten cory av något slag på en bit mangroverot och där är även en klump jawamossa som växer där.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Satt igår kväll och tittade på dom små liven i karet när jag såg nåt som liknade en liten pansarmal men så tänkte jag var tusan kommer den ifrån.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Har iofs 6 st. corydoras gold stripe där i men dom är små så det kan inte vara ett resultat av deras lek, dom är max 3 cm stora och har bara simmat där i ca: 3 veckor så dom kan varken ha lekt el. fått smått på den tiden.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]En annan tanke var att det suttit ett ägg i javamosseklumpen som jag köpte i en butik för 3 veckor sedan men det borde inte blitt nåt yngel av det ändå för klumpen var i påsen iofs fuktigt och varmt i 2 timmar innan den åkte ner i karet.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Dock så vart jag förbi i butiken idag och fråga om dom hade corys i karet med mossan men det hade dom inte så den teorin dog där igen.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Back to ruta ett....vad är det för yngel och var tusan kommer det ifrån ?
Ska säga att det är max 15 mm långt [/FONT]