<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>jag var i djuraffären o leta efter mygglarver(frysta) hittas inget, är det i djuraffären som man ska hitta mygglarver eller??
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>Välsorterade akvarieaffärer har ett flertal olika frysfoder, som bör inkludera bl.a. vita och svarta mygglarver. Jag föreslår att du frågar i en annan zooaffär.
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>och är det bra o ge sina fiskar det och hur ofta i så fall?<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>Vita och svarta mygglarver är mycket bra foder för "vanliga" akvariefiskar. (Alltså, undantag för t.ex. fiskar som behöver mat med högt vegetabiliskt innehåll, t.ex. Tropheus, som därför inte bör matas med mygglarver.)
Jag rekommenderar <b>INTE</b> <font color=red>röda</font id=red> mygglarver. Läs denna tråd så förstår du varför http://www.zoopet.com/akvarium/forum/topic.asp?TOPIC_ID=331
~~~ Max Photo ~~~