Mossvägg

#1 - 9 november 2008 09:55
Jag har nät till en mossvägg, Men vad ska man fästa den på? "Baksideplatta" eller vad man säger..[:o] Funderat på någon platt sten men det kanske är dumt?

Simon
#2 - 9 november 2008 10:20
#3 - 9 november 2008 16:11
sting skrev:
Jag har nät till en mossvägg, Men vad ska man fästa den på? "Baksideplatta" eller vad man säger..[:o] Funderat på någon platt sten men det kanske är dumt?

Simon

http://www.zoonen.com/artikel.asp?oid=1768957

Lycka till!
#4 - 9 november 2008 16:17
Ehmn.. Vad sägs som o kopiera det som står där?:)

Jag vart rätt välkänd innan jag blev utkasstad[:o]

Bättre ökänd än okänd :D
#5 - 9 november 2008 17:13
är du helt portad från zoonen? du kan inte ens gå in på sidan från din ipadress alltså?
#6 - 9 november 2008 20:00
smurfmats skrev:
är du helt portad från zoonen? du kan inte ens gå in på sidan från din ipadress alltså?

Jaoop [B)] Hehe.. Jag är tydligen den halaste jävla egoisten han Någonsin haft på sin sida :D Har fått höra att zoonen blivit en väldigt dyster platts sen jag inte är medlem där längre... men palla? Han blocka mitt ip nummer, tar över natten o få ett nytt;)

Men är det någon som kan kopiera och klistra in här?
#7 - 9 november 2008 20:06
sting skrev:
Jaoop [B)] Hehe.. Jag är tydligen den halaste jävla egoisten han Någonsin haft på sin sida :D Har fått höra att zoonen blivit en väldigt dyster platts sen jag inte är medlem där längre... men palla? Han blocka mitt ip nummer, tar över natten o få ett nytt;)

Men är det någon som kan kopiera och klistra in här?

Här har du!
http://www.zoonen.com/artikel.asp?oid=1768957
Hur blir man portad där... :confused:
#8 - 9 november 2008 20:11
Det där hjälpte inte Nicelouse ;) Kan du kopiera det i ett inlägg så skulle det vara snällt :)

Låt oss säga att man inte ska vara dryg när man har rätt :D
#9 - 9 november 2008 20:12
Antar att det är "Drygis" artikel?
#10 - 9 november 2008 20:15
Jag trodde att jag precis gjorde det ju Gordon Matthew Thomas Sumner..
Hur menar han?
#11 - 9 november 2008 20:17
?..
#12 - 9 november 2008 20:31
Använd en web-proxy så borde du kunna surfa där :D
#13 - 9 november 2008 20:39
sting skrev:
?..

Trodde att jag precis kopierade till ett inlägg och eftersom du kallar dig sting så tänkte jag kalla dig vid ditt fulla namn.. ;)
#14 - 9 november 2008 20:45
Jag vill inte klipp & klistra hela texten, eftersom det blir brott mot upphovsrätten, men enligt artikeln är det nät både på fram och baksidan av mossväggen, och hela alltet fästs genom att fästa sugkoppar i det bakre nätet som sen trycks fast mot bak-glaset.

För övrigt kanske ni inte behöver släpa hit eventuella vendettor ni har med varandra från zoonen.
#15 - 9 november 2008 20:47
Dessutom går det inte att markera texten, så den går inte att kopiera in. Men det finns andra liknande guider, om du googlar hittar du säkert en på någon sida där du inte är bannad.;)

Edit: Jag är så jäkla snäll att jag googlade åt dig. Tadaa!
http://leo-scape.blogspot.com/2008/01/mossvgg.html
Det är samma artikel som ligger på zoonen.
#16 - 9 november 2008 21:00
Hehe, Tack grabbar! Inga personliga vendettor här inte;) Har bara för mig att "NIC" Kallade sig nickelouse på zoonen. Och att "sting" Är någon slags artist! :D
#17 - 9 november 2008 21:11
sting skrev:
Hehe, Tack grabbar! Inga personliga vendettor här inte;) Har bara för mig att "NIC" Kallade sig nickelouse på zoonen. Och att "sting" Är någon slags artist! :D

NIC heter NIC på zoonen och han googlade sig fram till fulla namnet på den däringa sk. artisten ;)
#18 - 9 november 2008 21:38
gå in via en proxy

Annons