Gomorron gomorron. En tidig söndagsmorron detta. Wilma har varit vaken i stort sett hela natten, JAg säger som Danny Glover i Dödligt vapen. Im too old for this shit. Inte så väldigt allvarligt menat, men lite..;)
Fast nu har hon somnat en liten stund, hoppas en långre stund. Frugan slocknade nog som en stock när jag bar ner tösungen till undervåningen. Hon har ju haft det värsta passet, Nattpasset. Så nu får jag sitta här och vänta tills den stora tösen vaknar, och vad passar då bättre än en rykande kopp Zoega och lite zoopetande.
Igår var jag på auktionen i Trollhättan, Ganska så litet, fast jag har ju inget att jämföra med. Men dom hade iallfall en L177, som jag bestämde mig redan från början att köpa. Jag skulle gå med på 150 spänn. Men jävulen flög ju i mej och auktionsutroparen, som ju oxå ville ha malen. Så jag fick punga upp med 220 spänn istället. Men fin är hon, jag tror det är en hona.
Sen hade dom några grönarandiga corydoras, har glömt namnet, MEn där hade dom ett minipris 500 för 5st. Lite i överkant tyckte jag och alla andra oxå. Så dom blev inte sålda. Fast hade jag haft en större "veckopeng" så kunde jag allt tänka mej att slå till ;)
På kvällen blev det lite middag hos Nisse. Han har grävt en damm. Det är jag som har lurat honom, så nu har han en massa frågor som jag inte har några svar på. MEn jag ställer dom i forumet, så det ska nog lösa sig