Ursprungligen skickat av mats41
Ok,vad vill du ha hjälp med då jag har haft allt från tropheusar ,snäcklekare,sandlekare mm.
Efterssom så många här på forumet har hjälpt mig med planeringen så ville jag bara dela med mig av resultatet, jag behöver ingen hjälp just nu (vad jag vet). Jag är inte direkt nybörjare på akvarium, men jag har aldrig haft tanganyika innan så det har varit ett spännande projekt att kombinera fisk och att försöka att inreda snyggt.
Jag antar att det är det rent estetiska han vill ha kommentarer om, eller?
Som sagt, jag ville visa resultatet. Men jag skrev också att ni gärna får komentera, då menar jag allt som ni känner värt att komentera.
Jag tycker att det vart snyggt i alla fall. Vore kul med lite fiskbilder... Framförallt på compressiceps.
Min kamera är inte riktigt anpassad för att fota saker som inte står helt still, dessutom så har jag inte några compressiceps i karet ännu. Dom skrev jag om som kommande, problemet är att hitta dom. Så om någon vet vart jag kan köpa compressiceps "shell" i södra sverige så tar jag gärna emot tips.
Jag fortsätter att försöka få bra foton, så fort det ger resultat så kommer dom ut på zoonen.
Tillsvidare så vill jag bara säga tack till alla som har hjälpt mig i planeringen av detta kar. Det finns säkert 10 trådar om det, och säkert 20 tal personer som kan ta åt sig. Utan zoopet hade jag aldrig försökt med tanganyika, främst att kombineras arter är ju en mardröm (speciellt i ett kar med dom måtten). Så tack alla som förtjänar det.
MVH
Magnus