Mitt nya vardagsrum

#1 - 31 januari 2007 16:47
Kan ju önska ialf:

http://www.hs-aquaristikberatung.homepage.t-online.de/AQUARIENBAU.htm

Snacka om arbete och hängivenhet! [:O]

Snacka om perfekt inredningsdetalj.. om jag nån gång i livet får ett helt rumt tomt som är i lagom storlek, då ska minsann jag göra likadant.. förutsatt att jag hunnit bli miljonär oxå.. ;)

Undrar vad hela allt gick på? Akvariet med fiskar o utrustning o hela kittet.. det gick nog inte på ett par 10 000 direkt.. [:o]
#2 - 31 januari 2007 16:55
Som många andra kommenterade sist det här akvariet var uppe på forumet så tycker jag att han borde använt BTN-bakgrunder som matchar varandra - inte en av varje sort!
#3 - 31 januari 2007 16:57
eller haft det som ett växtkar som du har petnym. Ditt 980 är så fint :P
#4 - 31 januari 2007 17:01
Jo synd att blanda olika bakgrunder där vissa inte passar bredvid varandra i det lilla trevliga akvariumet
#5 - 31 januari 2007 17:07
men va f*n skulle nu det vara bra för ? Lägga upp sådana bilder !!! :mad: :D :D
#6 - 31 januari 2007 17:09
Får mäta lite i sovrummet tror jag....
#7 - 31 januari 2007 17:51
Har mätt här oxå ska jag säga, och det går helt enkelt inte ihop sej även om jag slänger ut alla möbler..

Visste inte om att denna länk varit uppe förut, fick den av en kompis i eftermiddags
#8 - 31 januari 2007 18:05
Åhh..

.. vilken dröm... sen att man kanske inte skulle ha gjort allt likadant... Jättelyxigt!!!! ;)
Någonstans tänker man ju att när ska det vara lagom :D kan se mig själv springa från sida till sida.. har fullt upp med att kolla in mitt 250 L... :)
#9 - 31 januari 2007 18:31
Smått och stort....

Whizzer skrev:
Kan ju önska ialf:

http://www.hs-aquaristikberatung.homepage.t-online.de/AQUARIENBAU.htm

Snacka om arbete och hängivenhet! [:O]

Snacka om perfekt inredningsdetalj.. om jag nån gång i livet får ett helt rumt tomt som är i lagom storlek, då ska minsann jag göra likadant.. förutsatt att jag hunnit bli miljonär oxå.. ;)

Undrar vad hela allt gick på? Akvariet med fiskar o utrustning o hela kittet.. det gick nog inte på ett par 10 000 direkt.. [:o]

[:o] Stora kar, stora bekymmer, små kar, små bekymmer....:) Är så tacksam för mina små....;)
#10 - 31 januari 2007 20:19
Malinitzi skrev:
[:o] Stora kar, stora bekymmer, små kar, små bekymmer....:) Är så tacksam för mina små....;)

Det är nog så att ett stort kar sköter sig själv bättre än ett litet, men kostnaden för ett stort är ju nått helt annat.

När allt är inkört dvs,.

Sigge
#11 - 1 februari 2007 14:09
Vill ha ialf
#12 - 3 februari 2007 09:23
Imponerande. Skulle vara nöjd med halva.
#13 - 5 februari 2007 00:14
snyggt kar men inte så snygg inredning enligt min smak. alldeles för många olika fiskar och för små (!). Personligen tycker jag att det vore snyggare med lite färre men större växter och större stim med fler lika fiskar och sen några större firrar som bryter av...men det är ju jag :)
#14 - 5 februari 2007 00:31
Synd att lägga så mycket pengar och sen blanda bakgrunder och inte minst köpa alla olika växter dom hittade i butiken och trycka ner på ledig plats.
#15 - 5 februari 2007 09:33
heeke skrev:
Synd att lägga så mycket pengar och sen blanda bakgrunder och inte minst köpa alla olika växter dom hittade i butiken och trycka ner på ledig plats.

In deed!
#16 - 5 februari 2007 13:38
Det där lär ju ha kostnaden en slant...

Personligen så skulle jag hellre ha valt att gör det till ett malawi akvarium eller rent av ett saltvattensakvarium på en gång medans stor-börsen hade varit framme ;)

Gillar inte akvarium som har för mycket växter, man ser ju inte fiskarna :confused:
Stilrent ska de vara..
#17 - 5 februari 2007 14:15
Jag skulle haft en gäng pirayor i det:Dtyp 20 stycken:D
#18 - 5 februari 2007 14:50
Inte direkt stilrent, jag skulle haft det som discus, amerikanska eller malawi ciklider eller malkar! =) Eller växtkar, men det är j*vligt svårt att inreda ett så stort kar, jag hade problem med "bara" 1000l =)
#19 - 5 februari 2007 16:59
Nyfiken på vad hela kalaset kostade

Annons