Någon som har lite förslag på malar som funkar i ett akvarium runt 200 liter? Säg 180-220.
Inte ancistrus då jag är trött som tusan på dom :P Inte heller sådana som kostar över tusenlappen :P
(L-malar menar jag givetvis)
AnnikaMo skrev:Chokladmal. Det finns ju vissa Lmalar som ej är så ruskigt dyra. Ca. 300kr.
Åk och kolla i din djur affär. Skäggmunsmal är lite häftig.
Gå in och kolla här på zoopet på artbeskrivningar... A.
Lizzy_123 skrev:Pitbullplecon är en jätte duktig städare då det gäller alger. Och den är ganska häftig, den ändrar färg beroende på vilken färg botten är.
Lizzy_123 skrev:Pitbullplecon är en jätte duktig städare då det gäller alger. Och den är ganska häftig, den ändrar färg beroende på vilken färg botten är.
roosterboy skrev:hur funkar dom med t.ex. räkor och mindre tetror? läste på artbeskrivningen att dom norpar yngel.
roosterboy skrev:haha, låter bra! Får man tag i dom under 300spänn så får det bli ett par sådana då :)
KORSARKOFF skrev:Köpte mina för 150kr/st på Falskogs Akvarium i Rångedala utanför Borås.
roosterboy skrev:Åh fan, inte så långt från jkpg! Ska se om det finns här i stan annars får det bli en tur. :)