Håller med om fler växter, plocka bort de svarta krukorna som växterna kommer i. Jag fick ett jättelyft när jag satte in slimline som bakgrund, men det är dyrt och ganska krångligt om karet är igång. Framöver tänkte jag laborera med ljuset men det får bli när jag är nöjd med fisk och växtbestånd!
Yes växterna jag håller med dig också. Har i tanken att köpa 2-3 sorter växter som kan vara ganska snygga till mitt största akvarium. Men kruckorna?! Hmm skall tänka på saken som jag hittar något annat snyggare :P
Bakgrunden tänkte jag ändra, vill ha något riktigt och inte någon bild. Men de som jag vill verkligen ha är svin dyra. Men kanske värt det :)
[COLOR=#333333]Tjabba![/COLOR]
[COLOR=#333333]En liten detalj som jag tycker gör stor skillnad är att fylla vatten upp ovanför lister mm så man slipper se vattenlinjen. Se bara till att du inte fyller över max-nivån.[/COLOR]
Det gjorde jag direkt så fort jag läste ditt kommentar. Håller med dig. Men kunde tyvärr inte göra det med det lilla karet eftersom det finns en liten lucka till locket på baksidan, där fiskarna kan hoppa ut. Det hände en gång för någon månad sedan. Kan tyvärr inte häller stänga den luckan för att sladdarna går genom den. Tack för tipset :)