Grymt sjysst sida, med forum och allt! Jag tror Zoopet får lägga i en extra växel om de inte ska bli utkonkurrerade. ;)
Tack :).
Håller delvis med räkan ovan.
Ur ett rent intresseperspektiv så har sidan inget som inte redan finns på etablerade forum med tusentals redan aktiva medlemmar.
Sen är det givetvis roligt att du provar dig på html och en egen sida är ett ypperligt tillfälle att prova sig fram och utveckla sina kunskaper inom området.
Men som sagt, sidan har inget som inte redan finns och är därmed för mig ointressant.
Ok tack för svaret :)
För mej funkar inte åäö på sidan, det blir märkliga tecken istället (ex. Beställ Raklam). Det är mycket på sidan som är felstavat eller felskrivet och en del störande särskrivningar. Vad "reklamsidan" är för något förklaras inte. Fotona är ofta tagna med blixt som syns i rutan (ancistrusbilden på startsidan är dock helt ok). Där finns ingen egentlig "välkomstsida" som förklarar vad sidan är till för och vad som finns i den.
Upplägget på sidan är ändå rätt så ok för att vara en liten privat hemsida, men där är mycket som kan förbättras.
Ancistrusen är tagen med en kamera med extra MP.
Dock är vissa bilder inte bra...
Jag kan ta att fixa en välkommen sida.
Det är konstigt att det kommer ¤ Ect.
Blixten är riktigt jobbig!...