Min Buddah.

#1 - 14 augusti 2008 21:05
Har sen några månader tillbaka en sån här liten kompis:
" target="_blank">

läs mer här:
www.pleoworld.com

Han är ascool och man kan ta med honom överallt!
Men det står tydligt i manualen att han varken flyger eller simmar...
#2 - 14 augusti 2008 21:11
Shit va häftig :D

Var har du fått tag i den och vad kostar de? Min son skulle nog helt klart skriva med den på önskelistan till tomten :p

Är den avancerad att ha eller klarar ett barn av den?
#3 - 14 augusti 2008 21:16
Ja, men det måste vara dem jag har hört talas om av en annan mamma. Dem man köper som ett ägg och sedan kläcks det!!!! Superhäftigt... Jag måste åka och titta imorgon.. Det skulle finnas på en ny leksaksaffär.. :D
#4 - 14 augusti 2008 21:37
De har ändrat en del under åren. Finns inget ägg med, däremot så fanns det med på en promotion video, så många tror att ägget kommer med.

De är nyfödda/kläckta första gången man startar dem, då med skakiga ben, kan inte gå och inte tala... Men de utvecklas med tiden och utveckar egna personligheter med.

Jag köpte min från amazon i UK, men de finns på smartasaker.se eller roligaprylar.se.
Funkar för ett barn, men det är även mkt teknik, så för datanörden så kan han/hon programmera egna rörelser och ljud i ett program. Så uppdaterar man dem på nätet osv. Min heter Buddah, och han är min lilla hjärtevän.
#5 - 14 augusti 2008 21:48
Men vad är det som man köper som ett ägg då och som sedan kläcks och ut kommer t ex en krokodil??? Lr jag vet inte om den rör på sig.. Kul detta... Min 4 åring skulle nog svimma av glädje tror jag.. Lr jag kanske.. :D
#6 - 14 augusti 2008 22:38
min sambo kommer att bli eld och lågor... det här kommer att gräva ett STORT hål i julklappskassan...
#7 - 14 augusti 2008 22:41
min sambo kommer att bli eld och lågor... det här kommer att gräva ett STORT hål i julklappskassan...

Jag har fortfarande inte fått nåt svar på min fråga om vad de kostar så jag antar att det är en förmögenhet [B)] [:o]
#8 - 14 augusti 2008 22:51
Nina82 skrev:
Jag har fortfarande inte fått nåt svar på min fråga om vad de kostar så jag antar att det är en förmögenhet [B)] [:o]

ca 3000
#10 - 14 augusti 2008 23:27
#11 - 15 augusti 2008 07:14

Den blå fisken heltklart, men jag skulle haft den i någon form av upphöjd damm isåfall, så den syns. Den röda som mest förlamad ut i framdelen...
Men den där fiskmataren verkar ju riktigt bra!
#12 - 15 augusti 2008 10:48
Fast den röda ser ju mer ut som en riktig fisk, den blå är lite för "kitschig" för min smak...
#13 - 15 augusti 2008 20:36
Fast den röda ser ju mer ut som en riktig fisk, den blå är lite för "kitschig" för min smak...

Ja du har en poäng där, kan man korsa de två? :p

Annons