MIF tillbaka i elitserien !!!!!!!

#1 - 5 april 2006 19:24
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=5][COLOR=blue]Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah så jävla skönt nu ska jag fortsätta dricka segeröl ! :D MAAAAAAALMÖ IF !!!!:D :D :D [/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=5][COLOR=blue][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=5][COLOR=blue]Får säga grattis till alla [/COLOR][COLOR=black]skellefteåfans[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=5][COLOR=blue]också till elitserieplatsen !!! :D[/COLOR][/SIZE][/FONT]
#2 - 5 april 2006 19:51
Grattis :) Och imorrn kommer FBK till final också.. Kan det bli bättre? :D
#3 - 5 april 2006 20:04
Snackar vi curling...
#4 - 5 april 2006 22:47
curlingen är väl slut för säsongen
#5 - 8 april 2006 10:54
[QUOTE=heljis]Grattis :) Och imorrn kommer FBK till final också.. Kan det bli bättre? :D[/QUOTE]

Ja om ni slutade sno alla bra bofors spelare, och till drd säger jag grattis, vi syns om två säsonger :)
#6 - 8 april 2006 11:06
Mif? går det att äta? rimmar på Biff.. hmm.. *funderar vidare*
#7 - 8 april 2006 11:09
Tssss....ska nog få se nästa säsong vilka som går att äta :)

Alla gästande lag får åka gråtande hem efter ett besök i malmös islada som förra storhetstiden för 10 år sedan när Pööööörsy hala upp stora plånboken ;)
#8 - 8 april 2006 18:18
[quote=Bucket]Mif? går det att äta? rimmar på Biff.. hmm.. *funderar vidare*[/quote]
På sätt och vis har du rätt, för läget är enligt följande:
BIF kommer att äta upp MIF.......anytime!!

drd: Sorry, men jag befarar att det blir en ettårig sejour bland eliten för "Pööörsypojkarna".
Det blir till att åka till Dalarna för att möta Leksand nästa säsong!![:-68] [;)]

.......men å andra sidan har ju du Löddeån, vad har jag......Gavleån?!?!
*Nä, ja ä int´bitter*[:D]
#9 - 8 april 2006 18:52
[quote=sockerconny]På sätt och vis har du rätt, för läget är enligt följande:
BIF kommer att äta upp MIF.......anytime!!

drd: Sorry, men jag befarar att det blir en ettårig sejour bland eliten för "Pööörsypojkarna".
Det blir till att åka till Dalarna för att möta Leksand nästa säsong!![:-68] [;)]

.......men å andra sidan har ju du Löddeån, vad har jag......Gavleån?!?!
*Nä, ja ä int´bitter*[:D][/quote]

Bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla.....:D

Annons