Mer noggrann sökning..

#1 - 29 juni 2007 20:58
Tycker det ska finnas med i sökmotoren en mer noggrann sökning på från var fisken ska komma ifrån om man tex ska starta ett biotop, inte bara kontinenter utan tex brasilien, paraguay.. Vore det något? om det inte redan finns..
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 29 juni 2007 21:05
Vic skrev:
Tycker det ska finnas med i sökmotoren en mer noggrann sökning på från var fisken ska komma ifrån om man tex ska starta ett biotop, inte bara kontinenter utan tex brasilien, paraguay.. Vore det något? om det inte redan finns..

Nej den möjligheten finns inte här på Zoopet - däremot finns den möjligheten på Fishbase.
#3 - 29 juni 2007 21:51
Jag kanske kan få passa på och komma med en fråga jag också...

Skulle det inte gå och ordna så att man kan sortera efter handelsnamn när man söker?
admin
Christian Alfredsson
#4 - 30 juni 2007 06:52
Det har funkat så men jag har tagit bort det. Ska bara försöka komma på varför eller fixa det igen. Man kunde klicka på rubriken efter sökningen så sorterade den om sig.
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 30 juni 2007 07:10
Miaadr skrev:
Jag kanske kan få passa på och komma med en fråga jag också...

Skulle det inte gå och ordna så att man kan sortera efter handelsnamn när man söker?

Man kan ju skriva in handelsnman i översta rutan på denna sida http://www.zoopet.com/fiskar/index.php och söka
#6 - 30 juni 2007 08:12
admin skrev:
Det har funkat så men jag har tagit bort det. Ska bara försöka komma på varför eller fixa det igen. Man kunde klicka på rubriken efter sökningen så sorterade den om sig.

Det var precis så jag menade :)

Hoppas att det går att ordna igen :)

Annons