Mean streak going on...

#1 - 30 mars 2008 13:37
Ja ha här satt man och njöt av att hjärnskakningen gått över men jag hann iallafall med lite shopping igår.

Startade imorse med att röja i lite flyttlådor som fortfarande inte var upp packade[:o] , ja men vad händer då...Jo ryggskott [:(!]

Så efter en halvtimmes krälande tog jag mig till grannen och bönade om lite stesolid (kramplösande) så nu kan jag med nöd ta mig upp och ner :p

Tittar mig omkring och konstaterar att här ser ut som ett sjöslag, låder överallt men det är bara vackert ligga med värme kudden och titta på skiten. Man vat aldrig den kanske försvinner om jag tittar på den tillräckligt länge.

Ps. har ju laptopen att roa mig med tack och lov.
Så kul kan en barnfri helg bli, vågar inte drömma om vad arb-givaren kommer att säga. Har ju precis börjat jobba igen efter min hjärnskakning...:confused:

Nä, det kommer bli soffläge och praliner i fortsättningen, det är ju tame fan farligt att städa nu också :D
#2 - 30 mars 2008 13:48
ryggskott är ingen höjdare och jobbigt är det att röra sig även om det är det bästa.Hoppas du kryar på dig snart!
#3 - 30 mars 2008 13:50
jorå, stesoliden tar jag enbart för att kunna hålla igång något så när. Rörelse e ju som du säger bästa medicinen.
#4 - 31 mars 2008 06:27
vilken otur du har då! krya på dig!

Annons