Måttbeställa helglasakvarium Göteborg

#1 - 17 augusti 2015 11:50
Hej

Jag är på jakt efter en glasfirma som gör bra helglasakvarium i eller nära Göteborg.
Det verkar som Benny hos Majornas glas inte längre har kvar sitt och jag har hört lite dåliga omdömen för Jagefeldt då det gäller helglas (ramakvarium verkar dom dock vara duktiga på).
Har försökt leta runt en del, men hittar inga bra alternativ.
Så om det är någon som har lite andra förslag så tas dom tacksamt emot :)

Hälsningar
Jacob
#2 - 17 augusti 2015 15:38
Nols ciklidhobby.
Ciklidhobby.com
#3 - 17 augusti 2015 15:57
Brukar inte Nols beställa från Jagefeldt ?
#4 - 17 augusti 2015 17:21
Har tyvärr ingen aning. Bara mindes att jag sett på hemsidan att det går att måttbeställa akvarier där.
#5 - 17 augusti 2015 18:11
Tror nols tar från Jagefeldt, han pratade om att den som gjorde dem låg i Lysekil vill jag minnas. Jag köpte från Benny nu i våras, han gjorde fortfarande men han har tagit anställning hos en annan firma så han gjorde mina akvarium på kväll/helg (han hade fullt upp då även med andras akvarium). Nästan borta vid astra i Mölndal. Har du kollat med Benny? Vääääääldigt nöjd med mina akvarium. :)
#6 - 17 augusti 2015 18:21
Ja, jag pratade med honom idag och det lät inte som han var så intresserad. Frågade om han visste någon annan, men han hade ingen som han kunde rekommendera.
Verkar som det är få som matchar hans akvarium....:)
#7 - 17 augusti 2015 19:01
Ajdå, surt. Då hade jag tur. Tog lång tid innan jag fick mina för han hade så mycket att göra. Man förstår ju om han inte vill jobba kvällar och helger för att hinna. Tyvärr vet inte jag någon annan här i området, försökte hitta men hittade bara via nol och majornas glas då som verkade rimliga.

Annons