Hej
Jag undrar om man kan lägga i en maltablett under medicinering mot vita-prick sjukan med medecinen ( Protozin )?
Narii skrev:Varför skulle du inte kunna d?
Maria - Sjöjungfru skrev:[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red] Bara för att om man medicinerar slår man även ut många av nyttobakterierna som finns i filtret, därför ska man var mycket försiktig med matning under och efter medicinering.[/COLOR][/FONT]
Fösen skrev:Hej
Jag undrar om man kan lägga i en maltablett under medicinering mot vita-prick sjukan med medecinen ( Protozin )?
Narii skrev:Skitsnack. (vet att många kmr hoppa på mig nu =) )
Maria - Sjöjungfru skrev:[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red] Bara för att om man medicinerar slår man även ut många av nyttobakterierna som finns i filtret, därför ska man var mycket försiktig med matning under och efter medicinering.[/COLOR][/FONT]
Maria - Sjöjungfru skrev:[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Ja, det får stå för dig, men om någon seriöst undrar så måste man väl få svara på hur det fungerar. Sedan får väl var och en göra som den vill.[/COLOR][/FONT]
Narii skrev:Juepp. Men har aldrig läst om nån händelse där nån la i 1 maltablett i 100l och behandlade me protozin och fick massdöd.