Måste få gnälla av mig lite...

#1 - 7 maj 2007 05:39
Jag är så otroligt jäkla trött på alla människor här på zoopet som ska klanka ner på andra medlemmar, klaga på hur det modereras och som bara måste spy ur sig galla. Vad är folks problem egentligen? Måste dom trycka ner/klaga på andra för att själva må bättre eller vad?

Jag säger nu inte att jag själv är guds bästa barn och visst alla kan ha en dålig dag men när man ser samma personer hålla på med samma sak dag ut och in så blir man så förbannad. Om man nu inte har lite innanför pannbenet så undrar jag vad man ens gör här? Kan inte dom personerna söka sig till www.idioternasparadis.se eller något så vi slipper dom här?

Som jag sa till Malinitzi över telefon igår så kommer jag snart att skicka ett mail till Kjell eller Christian och be dom ändra mitt användarnamn till Moralhora eller något så ska ja ägna dag in och ut åt att jaga dessa svinaktiga människor som ska förstöra för alla. Eller så kanske zoppet kan lägga in en tex där det står "Lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta" i signaturen på dom personerna som är sådär. Denna signatur ska man inte kunna ta bort själv utan endast Christian eller Kjell ska kunna göra det när personerna visar att dom kan skärpa till sig. Eller finns det någon som har ett bättre förslag?

Det är liksom inte undra på att folk tröttnar på zoopet när det blir samma sak om och om igen...
#2 - 7 maj 2007 07:29
Hej gnällkompis ;) Jag tog till mig det som sas i "min" gnälltråd: att det tydligen brukar vara så här före sommarlovet. Jag undviker nu bestämt att svara vissa signaturer och t o m läsa de trådar där dessa förekommer. De lär sparka sig trötta på varann!

Hur går det med discusarna? Jag har inte hört nåt om dom från dig på länge?
#3 - 7 maj 2007 08:09
Raring, tänk på hjärtat...andas in och ut!
#4 - 7 maj 2007 10:51
Hmm.. vi kan nog ta varandra i hand :D Är så less på alla dessa idioter som förekommer här och där. Kjell får väll ändra mitt namn till "gnällkäring", "bitska_diskussatmaran" eller dyligt.. :rolleyes: Men som det nämnts.. det verkar vara så här strax innan vår/sommaren... Sedan smyger sig goingarna tillbaka till hösten... dock saknar jag fortf. vissa goa zoopetare.. :(

Hur går det på diskusfronten??
#5 - 7 maj 2007 11:53
bra sagt :) undviker i det längsta vissa trådar nu fast visst kliar det :P men du har så rätt så :)
#6 - 7 maj 2007 14:25
Mamma Mia: Jag önskar att dom istället för att sparka sig trötta på varandra kunde sparka livet ur varandra *ser sådär djävulskt elak ut som bara jag kan*

Malinitzi: Ja mamma jag lovar! Nu när jag har fått lätta det lite så tickar det lika fint som ett urverk.

C.Ciklid: Ensam är stark men tillsammans kan man skapa underverk så låt oss nu ta i hand och kicka idioterna till pluto eller ngt! *ser djävulskt elak ut igen*

gizmogirl: Du är mer än välkommen att joina oss i kampen mot surmularna! *ler*

Övrigt: Går bara fint med diskusarna. Alla käkar och växer eller ja en växer inget tror den har stannat i växten men äter gör den ändå =) Står och byter vatten dagligen till dom men om ja ska va helt ärlig så kan jag säga att det 2 gånger sen den 5/1 som jag inte har bytt vatten till dom =P

Annars är det konstanta stressattacker just nu då vi har studentskiva den 17/5 och sen studenten den 9/6 plus att amn måste hitta kläder till båda och sen så är det tonvis med inlämningsuppgifter och prov i skolan just nu =(
#7 - 7 maj 2007 16:21
Inte tänka stygga tankar - det bara studsar tillbaka på en själv ;) Tur att man aldrig tog studenten (jag slutade lugnt och stilla) - verkar himla dyrt och jobbigt :)
#8 - 8 maj 2007 03:43
Hmmm ja får väl börja på yoga eller ngt och bli harmoniserad haha =P
Jadu ibland så önskar jag också att jag hade hoppat av tidigare för att slippa all den här stressen, den tar död på mig
#9 - 8 maj 2007 08:51
Näe där missförstod du mig! Jag hoppade inte av - men körde inte heller studentracet - ingen fest eller nåt - bara avslut!
#10 - 8 maj 2007 11:13
Håller med dig i ditt inlägg här i dagboken.

Lycka till med proven och studentfestligheterna!
#11 - 8 maj 2007 19:40
Mamma Mia: Jag ser det nu när jag läser ordentligt vad du skrev innan. Jag skyller på vad klockan var när jag skrev det inlägget även om jag hade sovit 12h hehe

Marie J: Tack så hemskt mycket! Roligt att höra ngt från dig, var trotts allt ett bra tag sen sist. Saknar dina mail med alla roliga bilder!!!! =*(

Annons