Måste bara uttrycke min irritation...

#1 - 17 november 2005 12:38
Måste bara uttrycke min irritation över min egen idioti....

Köpte ett nytt akvarie i går, hade spanat in ett litet på ca30 liter till mina små bäbisar men väl i affären så hitta jag ett på 54l (självklart lite dyrare än planerat), väl hemma insåg jag att det inte fick plats där jag hade planerat och att dom pengar som var tänkta till grus hade gått till mellanskillnaden...

Så med andra ord så står jag nu med ett helt tomt akvarie som inte har någon plats att stå på, Arg!!!!

Tänka efter före nästa gång?!?!
#2 - 17 november 2005 13:07
Ajdå... Det var synd. Du kan nog byta akvariet i affären. Annars så får du väl försöka att skapa lite plats åt det.

Inte alla inpulsköp är bra :)
#3 - 17 november 2005 13:12
sonens skrivbord har precis blivit akvariemöbel så platsfrågan är löst:)

så nu är det bara att vänta på nästa plus i kassan och införskaffa lite grus... hoppas på oväntade inkomster snart....
#4 - 17 november 2005 13:34
[QUOTE=anna.b]sonens skrivbord har precis blivit akvariemöbel så platsfrågan är löst:)

så nu är det bara att vänta på nästa plus i kassan och införskaffa lite grus... hoppas på oväntade inkomster snart....[/QUOTE]

Om du bor nära västerås kan du få grus av mig.
#5 - 17 november 2005 13:34
gbg tyvärr,, med massa tack ändå:)
#6 - 17 november 2005 14:21
Jo det samma här. Så många olika grussorter som man har provat så finns det och ta av :) Fast jag bor ju ännu längre bort :)

Ta närmaste sandlåda :D Det är ju inte så mycket du ska ha *hehe*
#7 - 17 november 2005 14:25
Engelsk sjösten kan jag avvara också, men jag tippar på att jag är för långt bort också ;)

Annons