Hej
Hej hur mycket K2so4 pulver skall blandas i 0,5 liters flaska för att dosera 10 ml per 100 liter?
Hej hur mycket nutrisi pulver skall blandas i 0,5 liters flaska för att dosera 10 ml per 100 liter?
Hej hur mycket micro+ vätska skall blandas i 0,5 liters flaska för att dosera 10 ml per 100 liter?
Hej hur mycket kno3 pulver skall blandas i 0,5 liters flaska för att dosera 10 ml per 100 liter?
Hej hur mycket kh2po4 pulver skall blandas i 0,5 liters flaska för att dosera 10 ml per 100 liter?
Hej hur mycket mgso4 pulver skall blandas i 0,5 liters flaska för att dosera 10 ml per 100 liter?
Hej hur mycket cacl2 pulver skall blandas i 0,5 liters flaska för att dosera 10 ml per 100 liter?
Jag har försök mig på calkulatorer osv men trög som man e så vill det inte komma fram vettiga och förståliga siffror vissa saker har jag redan frågat om men nu frågar jag dessa inget annat jag kör CO2 via mäsk metoden Jag har 200l akvarie med diverse växter jag gör 50% vatten byte varje vecka (söndagar)
Tacksam för raka svar inga uträkningar utan rätt och slätt ml, g, kg, dl, krm, tsk, msk.
Tack på förhand