www.malmborgen.nu/sitestart.asp?page=swing
Sankt markus vinkällare.
solbacka skrev:
Är det inte dem som har rekordet att servera plankstek i Sverige :confused: väldigt god mat där också och Jensens mmmmmrödtoppen skrev:har aldrig varit där......för mig är det Mando(plankstek) som gäller--går dit 1-2 ggr i månaden
Det säger alla som bor där har aldrig ätet där var där en gång men det var för lång kö så jag struntade i det ,det var ca 4 år sedan kanske borde testa en gång till:D :Dsolbacka skrev:z-grillen vid preem har godare hamburgare är assars fast där finns det ju ingen stanns att sitta...
Stämmer precis din förklaring om Jensens men det är god mat och billigt.JP´s ligger på slottsstaden nära Kronprinsen.solbacka skrev:JP´S vet jag inte vad det är, finns hemsida?
Jensens ska vara som mc donalds fast med kött, stökigt och bullrigt, kladdigt och smutsigt:( Jag har inte varit där men andra har berättat.
kanotisten skrev:Var på s:t markus härom månaden med företaget. Allt som sagt stämmer bra.
buffén kostar 288 kr och det tycker jag man skall kunna unna sig en gång om året.
När det gäller malmös godaste pizza tycker jag att Alanya vid drottningtorget ligger bra till. Speciellt luncherbjudandet då allt kostar 45 kr och läsk och sallad ingår. Deras kebabpizza är lätt stans godaste.
solbacka skrev:Går man ut en gång om året med sin man så äter man inte pizza ;) sedan spelar det inte roll hur god den är...
Vilket tragiskt liv måste jag säga:Dpester skrev:äääh... jag äter bara på ett ställe i malmö.... falafel no1
stene skrev:Man ska verkligen kunna unna sig något nån gång.Vi brukar för det mesta åka till Köpenhamn och äta där är lite större utbud och mycket billigare eller så har man alltid Assars vid bilprovningen det brukar för det mesta bli där.
Och deras tzaziki sås är så underbar nästa man blir hungrig :) om du går förbi Plaka och svänger höger på friisgatan så har du en underbar Grekisk resturang jätte god mat ligger på vänster sida.amazonfarmen skrev:Hmm, Käkar du när under tiden du väntar på TAXI? :D
Detta med tanke på att den låg vid Bilprovingen:)
Ett ställe som jag gillar maten på är Plaka, på Södra Förstadsgatan, deras grillspett är mums OCH billigt!
Ska dit på onsdag...
//Calle
stene skrev:Vilket tragiskt liv måste jag säga:D
Ja det får jag hålla med om har bott i Malmö tillräckligt vad jag ska göra i mitt liv bättre på landet så barnen får se en ekorre hur den ser ut:Dpester skrev:knappast.. det är dock tragiskt att bo i malmö... :p
jag är sällan längre där än några timmar och vill man äta snabbt billigt och gott så har man att välja på donken eller ettan... ettan är både godare och billigare... stannar jag längre i malmö ska jag utforska dess kulinariska liv;), men nu håller jag mig i gbg, här har vi reef n beef, maharani och bitter samt ej att förglömma kellys härliga hamburgare :D