Vad har du för "stockar" i karen som ger dina malarna sina färger:confused: :confused:
Ja vanliga mangrove och ngn som är röd i sig själv, vad blev du fårvånad för, du vet väl att de tar lite färg efter vad de tuggar visst de blir inte gröna av algtabletter eller orange av artemia, men färgen blir starkare av vad de äter, det borde ju inte förvånad dig som är inbiten malfantast =O))
Detta är absolut inget jag har påstått:( , dock så har jag sagt att våra malar ratar dessa (ca 20 olika arter L-malar, ej några Ancistrus sp.) och hur bra de är, det kan jag inte uttala mig om, man kan inte påstå att dessa är super till alla malar, kanske till "vanliga" Ancistrus sp., men visst det är säkert bättre att ge ens malar vad som helst, än inget alls som många tyvärr gör 8av okunskap), ja då under förutsättning att de inte blir liggans i karet och skitar ner vattnet.
Men får helt enkelt prova sig fram till något som fungerar med ens egna fiskar, i vissa fall kanske det bli strul och då får man vara uppmärksam.:)
//Calle
Jag tog det på detta "Det finns lite olika typer, på bilden kan ni se två olika om ni tittar noga den mörka är Tropical AlgeaWafers, den ljusare Sera O-Nip (mer tablettformad som en liten brustablett i storlek/form).
Vet inte om dessa är så bra,, ni ser ju vad som har hänt musen:D :D :D"
Men var inget illa menat om det nu är så du fångar det budskapet!
kanske till vanliga ancistrusar skriver du, men jag skriver ju det med att mina L204 och 201 oxå äter dessa samt mina vanliga fiskar, sen om det är super eller inte men vad jag vet så matade ni ganska mycket med dessa och då åt era malar av detta fodret, men ni har kanske tillagat gourmet mat ist så de blivit kräsna :D, man skall inte skämma bort dem för mycket ;)