Malbiten

#1 - 15 december 2005 19:33
Snart kommer nya Malbiten.
Med intressanta artiklar om och vackra bilder på akvariets mest spännande invånare. Tidningen är nu helt i färg.
Du får Malbiten fyra gånger om året som medlem i Guardians of Catfish. Gå med nu så missar du inte första numret i februari.
www.goc.se kan du läsa mer om föreningen och om tidningen.
#2 - 16 december 2005 22:35
Håller med dig Daniel, man får helt enkelt bara inte missa detta!!
Men tur att man är medlem:)

Vi ses!

//Calle
#3 - 20 december 2005 20:16
Ja detta blir mycket bra! Inte nog med Corydorasskolan av Ian Fuller(!!!) utan första odlingen utav L204!! GOC har alltså nöjet att få presentera denna odlingsartikel före alla andra tidningar som mer än gärna hade velat lägga vantarna på den först! :)
#4 - 25 december 2005 15:03
Jättespännande med odling av malar, ser fram emot tidningen och är numera medlem. Man kanske kan försöka sig på en egen odling så småningom.

Akvarietidningar i färg växer inte på träd direkt...
#5 - 25 december 2005 17:36
Det ser lovande ut. Givetvis ska jag komma ihåg att förnya mitt medlemskap i GOC så att jag inte missar nya Mailbiten.
HazelCR
#6 - 4 januari 2006 05:07
Spännade, jag väntar också ivrigt på första numret för året.

/Gunnar K
#7 - 13 januari 2006 12:09
Nu har man betalat in. Är otroligt sugen på att få ta del av Corydorasskolan.
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 13 januari 2006 13:03
Också jag har just förnyat mitt medlemskap - ser verkligen fram emot den nya tidningen:D
#9 - 19 januari 2006 06:32
Och jag har regitstrerat mig.
#10 - 20 januari 2006 01:40
Okej nu har jag läst era glädje inlägg,så jag förmodar att det är en bra förening att vara medlem i så jag anmälde mig,så jag får hoppas tidningen är bra. :)
#11 - 10 mars 2006 20:10
Såja,, Nu har man fått en RIKTIGT BRA tidning i sin brevlåda, dock så hade även vår brevbärare tjuvläst denna åtråvärda tidning!!!

Säger bara ett STORT tack till denna eminenta förening som verkligen främjar medlemmarnas intresse!

//Calle
#12 - 10 mars 2006 20:24
[quote=calle-hallabro]Såja,, Nu har man fått en RIKTIGT BRA tidning i sin brevlåda, dock så hade även vår brevbärare tjuvläst denna åtråvärda tidning!!!

Säger bara ett STORT tack till denna eminenta förening som verkligen främjar medlemmarnas intresse!

//Calle[/quote]
du är inte ensam.
fick min tidning, med en ursäkt fra posten ,din försändelse var skadat i hanteringen:p
mvh janne
#13 - 10 mars 2006 20:30
Äntligen är den här, GOC:s efterlängtade tidning :p :p , när jag hörde i att Norge hade fått tidningen i går så hade jag stora planer på kidnappning och värsta tortyren gentemot en viss postanställd om tidningen inte landat i brevlådan idag ;)

Men det hade den och nu behövde jag bara slåss med sambon... och det var en lätt match...[B)]

Strax kommer jag att sitta i soffan och detaljläsa tidningen, hade vissa svårigheter att lägga från mig tidningen innan i dag, men insåg att 10 mil bakom ratten med tidningen liggandes i bilen kunde bli ett störande moment... :)

// Madde
Bilagor:
#14 - 10 mars 2006 20:31
[quote=janne dansk]du är inte ensam.
fick min tidning, med en ursäkt fra posten ,din försändelse var skadat i hanteringen:p
mvh janne[/quote]

Jag antar att det fanns spår av fingrar både i och på tidningen...:p

// Madde
Kjell Fohrman
Administrator
#15 - 10 mars 2006 20:35
Jag har inte fått någon[:(!]
#16 - 10 mars 2006 20:41
[quote=Kjell Fohrman]Jag har inte fått någon[:(!][/quote]

Jamen det är ju det jag sagt... den största postkuppen i mannaminne planeras.

Ut och fixa bakhåll omedelbums... och när fångsten är klar så visa ingen nåd [:(!]

Tänk på att det är nu det skall statueras exempel, INGEN skall våga göra om samma sak igen... då blir det etterstupan...

// Madde
#17 - 10 mars 2006 20:41
[quote=Kjell Fohrman]Jag har inte fått någon[:(!][/quote]
du har väll så mycket annat att göra att du hinnar väl inte att läsa ända:) :p :p :D
mvh janne
#18 - 10 mars 2006 23:15
japp min kom med idag. Suverän tidning, längtar redan till nästa. :)
admin
Christian Alfredsson
#19 - 11 mars 2006 07:51
Den var riktigt bra.

Min tidning var hel men ena hörnet på brevet var upprivet.
#20 - 11 mars 2006 10:16
[quote=admin]Den var riktigt bra.

Min tidning var hel men ena hörnet på brevet var upprivet.[/quote]

Sedär, det ÄR en komplott ;)

Men visst var den bra :) :)

// Madde
Kjell Fohrman
Administrator
#21 - 13 mars 2006 11:10
Idag fick också jag tidningen - mycket trevlig tidning - ett medlemskap i GOC rekommenderas varmt
#22 - 13 mars 2006 11:36
Jag fick den i fredags och kan bara instämma - en kanonfin tidning!
#23 - 13 mars 2006 12:19
Blev medlem idag så en annan får vänta på nästa nummer antagligen.Det är frugans fel att man har blivit tokig i malar.Hon ville ha en L260 till första karet,tog 4 v så gick jag och köpte mig ett kar på 400 l bara malar och några trevliga Scalarer ser lite tomt ut annars.

Annons