tänkte starta upp detta kar med Malawi ciklider. Röd zebra. Sprickan som ni ser på bilden är lagad med en ny skiva som täcker hela gaveln plus att alla original sömmar är så gott som intakta.
tänker starta upp med att nu efter att ha prov fyllt det.

snart börja på min bakgrund i frigolit där jag ska gömma pump och doppvärmare. Kom gärna med tips det mottages tacksamt!
Dålig skiss men jag tänker mig nått sånt här.
Är detta någonting att ha?
skulle detta ljuset funka?
hittes delar av ett ytterfilter. Själva behållaren är på vift. Men det skulle vara för klent än då tror jag. 
Vet inte vilken dom passar bäst eftersom Malawi ciklider vill ha fart på vatten kanske de skulle vara bra med en ganska kraftig pump.
vet inte men detta filter materialet kanske skulle passa. Doppvärmare blir nog en jäger eftersom jag haft det tidigare. Tänkte hör om nån som kan det med ljus och sånt vet om det här vore nått
Har tänk montera dom i en av dom här flyttvirkes bitarna jag hitta vid stranden förra året
tacksam för tips och råd.
i en hemma gjord filtermodul med filterkubet. Vad är det bästa filter materialet? 
Det blev väldigt bra i våg
Helt i våg på längden bredden och diagonalt. Satte sedan upp karet på bänken för att se hur det kommer se ut när klart.
. Är en ut dålig fotograf men att komma igång med akvarium igen kanske kommer hjälpa. 

Lite uppdaterad inredning.