hehe. tufft som fasen ju :D .. Nästan så du borde fixa bättre vinkel (rakt framifrån) - och säga till innan så alla kan sätta sig beredda och lära sig lite från mästaren :D
[quote=maxan]Hyffsat geeky man är som sitter och tittar på någon annan som fixat om i karet :D Man borde kanske lägga armarna i ens egna kar :)[/quote]
Tur jag inte klurat ut hur man kör live då..... är själv blöt upp i armhålorna nu :)
Aquascape är inget lätt match om man inte har fantasin med sej idag :(
[quote=defdac]Pust. Det gick ju lätt och smidigt. Blodsocker som inte är av denna världen. Måste käka. Ska lägga upp en frontbild också.[/quote]
Men se så fint de blev Danne.....
Går mindre bra här...har suttit och stirrat på karet i 2 timmar nu och försökt komma på någon landskap jag vill forma...men de GÅR inte *gaaaah*
Ni som kollat så länge - erkänn att Quickfilter är lite smått magiska? Betydligt klarare vatten bara på en halvtimme. Ett Hagen Powerhead 204 med Quickfilterpatron. Rengjorde det 3-4 ggr under omdesignen.
[quote=defdac]Ni som kollat så länge - erkänn att Quickfilter är lite smått magiska? Betydligt klarare vatten bara på en halvtimme. Ett Hagen Powerhead 204 med Quickfilterpatron. Rengjorde det 3-4 ggr under omdesignen.[/quote]
Quickfilterna är asgrymma......
Gjorde om här hemma totalt idag...rörde om sanden helt och satte dit en ny patron filter och det ä nu hmm 2,5 timme senare i stort sett rent...jag bara älskar quickfilter
[quote=defdac]Ni som kollat så länge - erkänn att Quickfilter är lite smått magiska? Betydligt klarare vatten bara på en halvtimme. Ett Hagen Powerhead 204 med Quickfilterpatron. Rengjorde det 3-4 ggr under omdesignen.[/quote]